اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
در مرحله نخست رقابت های لیگ برتر جوانان و زیر 21 سال تنیس‌روی‌میز باشگاه های کشور، مناطق نفت خیز جنوب به نایب قهرمانی رسید و پالایش نفت آبادان در رده چهارم قرار گرفت.
این رقابت ها پس از انجام پنج دور، که از روز سوم آذرماه آغاز شده بود، روز گذشته (جمعه) در قم به پایان رسید.
 
مناطق نفت خیز جنوب در دورهای اول تا چهارم به ترتیب برابر تیم های ذوب آهن ب، هیات لرستان، باشگاه مقاومت و رشد ورزش ایرانیان به برتری رسید و در آخرین دور با نتیجه 5 بر یک برابر تیم ذوب آهن الف شکست خورد.
 
پالایش نفت آبادان نیز در دور اول برابر نگین ذرین قم به برتری رسید، در دور دوم مقابل ذوب آهن الف شکست خورد، در دورهای سوم و چهارم  برابر ذوب آهن ب و  هیات لرستان به پیروزی رسید و در دور پایانی با نتیجه 5 بر 2 مقابل باشگاه مقاوت شکست خورد.
 
در پایان مرحله نخست، تیم ذوب آهن الف موفق شد با پنج پیروزی و کسب 10 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد، مناطق نفت خیز جنوب با یک باخت و چهار برد و کسب 9 امتیاز در مکان دوم ایستاد و باشگاه مقاومت و پالایش نفت آبادان هر کدام با 3 برد و 2 باخت و کسب 8 امتیاز رده های سوم و چهارم را از آن خود کردند. مقاومت به دلیل پیروزی در بازی رو در رو با پالایش نفت آبادان در مکان سوم قرار گرفت.
 
تیم های ذوب آهن اصفهان ب، هیات لرستان، رشد ورزش ایرانیان البرز و نگین زرین قم نیز به ترتیب در رده های پنجم تا هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
 
مرحله دوم این مسابقات نیز 24 تا 26 آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار