اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: عده‌ای هستند که می خواهند از شرایط سوء استفاده کنند و چوب لای چرخ تیم بگذارند.
 
علی عیسی‌زاده در خصوص شکست این تیم برابر ذوب آهن، اظهارکرد: بازی خوبی بود و اتفاقا یکی از دیدارهایی بود که تیم ما بسیار خوب و روان بازی کرد. متاسفانه در وقت های تلف شده نیمه اول، یک پنالتی به سود ذوب آهن گرفته شد و این که درست بود یا نبود را نمی دانم و کارشناسان باید در خصوص آن نظر دهند ولی بد موقعی گل خوردیم.
 
وی افزود: در نیمه دوم نیز تیم ما سراسر حمله شد و تا دقیقه 80 هم فکر می کنم شش هفت موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتیم که متاسفانه توپ های مان وارد گل نشدند و این از شانس بد ما بود.
 
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با بیان این که تیم های بزرگ نیز در خانه شان شکست می خورند، گفت: تیم ما به تازگی به لیگ برتر آمده است و انتظارات نباید آنقدر از تیم بالا برود که تحمل یک شکست خانگی را هم نداشته باشیم.
 
وی عنوان کرد: البته تماشاگران آبادانی فهیم هستند و به خوبی نیز از تیم حتی پس از شکست، حمایت کردند. به هر حال یک عده هستند که همیشه از چنین شرایط و موقعیت هایی سوء استفاده می کنند و حرف هایی می زنند که دور از انصاف و جوانمردی است. باید به این موضوع هم توجه داشت که تیم ما از نظر مبلغ قراردادی، در آخرین رده ها قرار دارد.
 
عیسی‌زاده بیان کرد: اکنون نیز جایگاه مان در جدول رده‌بندی بد نیست و ان شاءالله این نتیجه را جبران خواهیم کرد. خدا را شکر سرمربی و کادرفنی و همچنین بازیکنان خوب و یکدلی داریم و یقین داشته باشید که این روزهای بد ما نیز می گذرد. ان‌شاءالله در آینده بتوانیم با نتایجی که به دست می آوریم، دل مردم را شاد کنیم.
 
وی با رد صحبت هایی در خصوص تغییر سرمربی تیم، گفت: اصلا این صحبت ها درست نیست و تغییری در کادر فنی نداریم. این موضوع اصلا به فکر ما نمی رسد و قرار نیست که با یکی دو باخت، دست به ترکیب تیم بزنیم و تغییرات ایجاد کنیم. ما از نتایج به دست آمده، راضی هستیم و هیچ مشکلی هم نداریم .یک عده می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و باید بگویم که من و هیات‌‌مدیره قصد تغییر سرمربی را نداریم.
 
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: تیم ما رو به رشد است و باتوجه به بضاعت مان، نتایج مان در مقایسه با بیشتر تیم هایی که هزینه های آن چنانی داشته اند، راضی کننده بوده و حتی جایگاه مان خیلی بهتر از چنین تیم هایی است.
 
وی خاطر نشان کرد: تماشاگران فهیم مان از نوع بازی تیم برابر ذوب آهن راضی بودند و در پایان نیز خیلی خوب تیم را تشویق کردند، اگر چه هیچ کسی و حتی خود ما از نتیجه راضی نیستیم. به هر حال عده ای هستند که می خواهند از چنین شرایطی سوء استفاده کنند و چوب لای چرخ تیم بگذارند.
 
عیسی‌زاده با بیان این که صد درصد این حواشی را مدیریت خواهیم کرد، افزود: ما این بحران ها را پشت سر خواهیم گذاشت. بحران های سخت تری را هم داشته ایم که آن ها را به سلامت رد کرده ایم. توکل ما به خدا است و یقین داشته باشید که ان شاءالله تیم در ادامه، نتایج خوبی خواهد گرفت.
 
وی با دعوت هواداران تیم به آرامش و صبر، گفت: از تماشاگران فهیم آبادانی درخواست دارم که کمی صبور باشند. بازی های بسیاری از لیگ باقی مانده و  لیگ بالا و پایین های زیادی دارد. همین الان هم هیچ تضمینی وجود ندارد که تیمی که در صدر جدول رده بندی قرار دارد، پایان فصل هم در همین جایگاه باشد.
 
 مدیرعامل باشگاه نفت آبادان عنوان کرد: بیشتر هواداران از تیم حمایت می کنند و تنها یک عده هستند که همیشه مخالف هستند و برای آن ها فرق نمی کند که تیم ببرد یا ببازد، چرا که اعتراض های خودشان را دارند که البته حال و روز این عده مشخص است.
 
وی با بیان این که باید به تیم زمان دهیم، گفت: تیم ما همان اسکلت سال گذشته خود را دارد و همان طور که می دانید متاسفانه برای بازی با ذوب آهن، بغلانی و جهانی را هم نداشتیم که در نتیجه تاثیرگذار بود. به هر حال باتوجه به این‌که تیم ما آنقدر پتانسل ندارد، از دست دادن یک بازیکن هم برای‌مان سخت است، جه برسد که دو بازیکن شاخص‌مان را از دست بدهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار