شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 2 باب کتابخانه عمومی در شهرستان گتوند افتتاح خواهد شد.

خلیلی گفت: این دو کتابخانه شامل کتابخانه نور در روستای پل پرزین با جمعیت 1700 نفر و کتابخانه حکمت در روستای محمدی با جمعیت 3500 نفر است.

وی افزود: این کتابخانه‌ها با زیربنای 350 مترمربع و مساحت 1000 مترمربع از سوی دهیاری‌های روستاها به اداره کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است.

او خاطرنشان کرد: این بخش‌ها از بخش‌های محروم استان خوزستان هستند که در حوزه فرهنگی نیازمند همت و توجه بیشتر مسؤولانند و نیاز آنها به کتابخانه‌های عمومی به عنوان تنها مکان فرهنگی شهرستان زیاد بوده است که با همکاری دهیاری‌های روستاها کتابخانه‌ها همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

خلیلی افزود: از دیگر فعالیت‌های این اداره در دهه مبارک فجر برگزاري مسابقه كتابخواني با محوريت انقلاب اسلامي و دهه مبارك فجر، ارسال پيام كوتاه از طريق سامانه پيام كوتاه كتابخانه‌هاي عمومي و برگزاری جشن انقلاب در کتابخانه های عمومی است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند ادامه داد: برگزاری همایش شب شعر انقلاب با حضور شاعران برجسته شهرستان با موضوع انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، برگزاري نشست ادبي و نقد و بررسي كتاب نويسندگان بزرگ شهرستان توسط كانون ادبي شهرستان، راه‌اندازی ایستگاه نقاشی در محل کتابخانه‌های عمومی با موضوع انقلاب و دهه مبارک فجر نيز در برنامه‌هاي اين اداره كل مي‌باشد. همچنین در ايام دهه مبارك فجر كتب مربوط به انقلاب اسلامي و دهه فجر در ويترين كتابخانه‌هاي عمومي جهت بازديد و استفاده اعضاء قرار خواهد گرفت.

اکنون در شهرستان گتوند پنج باب کتابخانه فعال‌اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار