شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
ساری نماینده اهواز: احساس می شود که تصمیم گیری ها به طور سنتی اتخاذ می شود
پس از پیگیری های بسیار در مرکز، وزیر دستوری برای حل مشکلی در استان صادر می کند اما در استان مدیر مربوطه آن را اجرا نمی کند



شوشان: علی ساری نماینده اهواز : در نشست بررسی مشکلات استان که با حضور استاندار خوزستان،الباجی نماینده اهواز در مجلس و مدیران ارشد استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شاهد کوتاهی از سوی برخی از مدیران در استان هستیم که در خصوص برطرف کردن مشکلات سهل انگاری می کنند.این سهل انگاری امروز با وجود برخی از فجایع در استان عیان شده و نمود پیدا کرده است.

وی افزود:متاسفانه شاهد آن هستیم که پس از پیگیری های بسیار در مرکز، وزیر دستوری برای حل مشکلی در استان صادر می کند اما در استان مدیر مربوطه آن را اجرا نمی کند و بهانه های مختلفی برای عدم اجرا مطرح می کنند.


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح های علمی و با نگاه بلند در خصوص ترافیک در اهواز اجرا شود، عنوان کرد:در بحث ترافیک ممکن است در حال حاضر برخی نقاط دارای مشکل نیستند اما ممکن است در آینده این نقاط دچار مشکل ترافیکی شوند،بنابراین لازم است از هم اکنون پیش بینی های لازم اتخاذ شود.

ساری با اشاره به لزوم وجود برنامه توسعه شهری اهواز گفت:یکی از مواد حائز اهمیت مناطق  حاشیه شهر است.حتما باید در بحث توسعه ای مناطق حاشیه نیز درنظر گرفته شود.همچنین در خصوص توسعه نیاز است که یک طرح مدون کارشناسی و علمی مسایل را دنبال کنیم.

وی ادامه داد:گاه احساس می شود که تصمیم گیری ها به طور سنتی اتخاذ می شود.در توسعه شهر باید اولویت های بر اساس طرح های علمی مشخص و بر اساس یک برنامه پیش برویم.


نماینده اهواز خواستار ارایه یک برنامه مشخص برای جلوگیری از  آبگرفتگی معابر اهواز در هنگام بارندگی شد و گفت:با توجه تجربه سال های گذشته آب گرفتگی معابر در اهواز، شهردار اهواز باید به طور مشخص اعلام کند که چه برنامه ای در خصوص جلوگیری از آبگرفتگی معابر در نظر گرفته است.

ساری افزود:در روزهای آینده قطعا شاهد بارش در اهواز خواهیم بود که متاسفانه به دنبال آن آبگرفتگی معابر و خیابان ها رخ خواهد داد و در این حالت مردم از همه ناراضی خواهند بود.این واقعیتی است که وجود دارد و کسی نمی تواند منکر آن شود.

وی اظهار کرد: نیاز است که برای دفع آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر در اهواز تمام دستگاه ها به تعهدات خود عمل کنند و همکاری مطلوبی داشته باشند.اقداماتی اکنون در حال انجام است اما در برخی از این پروژه ها و در بخش های فاضلاب، سازمان آب و برق هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.

نماینده اهواز با بیان این که نباید اقدامات برای دفع آب های سطحی به شکل سنتی انجام شود، گفت:در گذشته اقداماتی در خصوص دفع آب سطحی در اهواز انجام شده اما به دلیل آن که کارها به صورت علمی و اساسی نبوده اکنون این اقدامات آسیب دیده است و تاحدودی این تاسیسات از کار افتاده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار