شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
«احمدرضا سعید زاده» پژوهشگر و نویسنده خرمشهری از آغاز نگارش کتاب زندگینامه «کیمیا علیزاده» تکواندو کار مقام اول المپیک کشورمان خبر داد.
احمدرضا سعیدزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این کتاب با همکاری کیمیا علیزاده در حال نگارش است و خودش نیز در روند نگارش دخیل بوده و پیش بینی می شود در سال جدید رونمایی شود.

وی عنوان کرد: این کتاب برای اولین بار قرار است زندگی اجتماعی این بانوی تاریخ ساز ایرانی را بررسی کند و به بیان دلایل موفقیت وی بپردازد.

نویسنده کتاب کیمیا با بیان اینکه کتاب در دو بخش داستانی و علمی نگارش می شود، افزود: بخشی از کتاب مربوط به خاطرات و زندگینامه کیمیاست و بخش دیگر به صورت علمی است که قرار است الگو و مدلی موفقیت آمیز برای دختران و پسران ایران باشد.

وی توضیح داد: بخش اول به صورت داستانی است و در این بخش از کتاب از سن هفت سالگی و ورود کیمیا به ورزش تا موفقیتش را روایت می کند و بخش دوم هم بیشتر به بررسی علل و عوامل موفقیت می پردازد.

سعید زاده به دلایل تالیف این کتاب هم اشاره کرد و گفت: حدود یک سال بود که درباره کتاب جامعه شناسایی نخبگان ایران تحقیق می کردم تا بتوانم کتاب جامعه شناسی بانوان نخبه ایران را تالیف کنم بعد از قهرمانی خانم علیزاده روند کار تغییر کرد و تصمیم گرفتم بر روی این بانو موفق به عنوان سوژه کار کنم تا در نهایت بتوان از آن به عنوان سند و مدلی علمی به دختران و پسران ایران استفاده کرد.

وی ادامه داد: نگارش این کتاب را با کمک خانم نریمانی مربی و داور بین المللی تکواندو آغاز کردم، تا کنون تجربه نوشتن زندگینامه نداشته ام اما کتاب نوشته بودم که امیدوارم این کتاب راه را برای پرورش جوان موفق و نخبه بیشتر هموار کند.

برچسب ها: کیمیا علیزاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار