شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۶

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز از افتتاح رسمی پارک جزیره این شهر در خرداد ماه امسال خبر داد.

محمدرضا دهنوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازسازی پارک جزیره در مساحت هشت هکتار، سال گذشته به مرحله قابل قبولی رسید به طوری که با افتتاح موقت در تعطیلات نوروزی مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای احداث این پارک اعتباری معادل 40 میلیارد ریال هزینه شده، افزود: پارک جزیره شادی اهواز پس از 17 سال در نوروز 91 بار دیگر پذیرای شهروندان اهوازی بود.

دهنوی با اظهار رضایت از ساماندهی این پارک و ایجاد فضای سبز در آن گفت: تمام نیازهای یک پارک از جمله وسایل بازی کودکان، ست سلامتی و ... در این محل دیده شده و با برنامه ریزیهای صورت گرفته، سعی می شود تا خرداد ماه امسال تمام نیازهای این پروژه تامین شود و این پارک به صورت رسمی به بهره برداری برسد.

وی توسعه پارکها و فضای سبز در اهواز را از مهمترین اولویتهای شهرداری عنوان کرد و گفت: امسال از مجموع بودجه شهرداری در بخش عمرانی که 340 میلیارد تومان پیش بینی شده، رقمی معادل 83 میلیارد تومان برای فعالیتهای خدمات شهری و فضای سبز اختصاص می یابد.

معاون فنی عمرانی شهردار اهواز با تاکید بر اینکه ایجاد امکانات اولیه در پارکها امسال به صورت جدی پیگیری می شود، افزود: در این راستا بهسازی دو پارک شهروند و فولاد که از پارکهای بزرگ منطقه ای هستند، با سرمایه گذاری جدی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در این دو پارک الگوهای اولیه از جمله مواردی مانند شهربازی، آکواریوم و پارک مینیاتور تعریف شده و ماموریت جانمایی و زیبا سازی به منظور ایجاد جذابیت برای استقبال مردم از این پارکها به سازمان زیباسازی شهرداری اهواز واگذار شده است.

دهنوی با اشاره به اضافه شدن 133 هکتار فضای سبز در سال گذشته در سطح شهر اهواز، گفت: تکمیل فضای سبز حدفاصل پل پنجم تا ششم و پارک شقایق در دو سمت رودخانه و همچنین ساحل شرقی رودخانه کارون از جمله برنامه های شهرداری اهواز در سال جاری به منظور افزایش فضای سبز است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار