شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

به گزارش شوشان به نقل از مهرورزی (mehrvarzi.ir) کاتالوگ سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به سردبیری مسعود نجفی آخرین مراحل آماده سازی را طی می کند.

به گزارش روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، سردبیر این کتاب در گفت و گویی اظهار کرد: امسال برای سومین دوره متوالی است که مسئولیت آماده سازی این کتاب به ما سپرده شده و سعی کردیم مانند سال های گذشته کارهای جدیدی انجام دهیم.

وی ادامه داد: سال گذشته برای اولین بار عکس کارگردان های بخش اصلی را تولیدی کردیم و عکس تهیه کنندگان این بخش را اضافه کردیم و در این دوره ضمن ادامه آن روند، عکس کارگردان های بخش فیلم های اول نیز تولیدی شده است.

نجفی با اشاره به بهره گیری از طراحی سه بعدی در کاتالوگ این دوره جشنواره فیلم فجر خاطر نشان کرد: برای معرفی داوران هر بخش و همچنین سرفصل ها اسامی به صورت سه بعدی تایپوگرافی شده است.

سردبیر کاتالوگ ۳۱ فجر ادامه داد: به روال گذشته دستنویس کارگردان های بخش اصلی جشنواره را خواهیم داشت و تعدادی از سینماگران هم درباره جشنواره فیلم فجر و جایگاه آن اظهار نظر کرده اند که در ابتدای کتاب خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های این کتاب بخش بزرگداشت ها است که طراحی متفاوتی صورت گرفته و عکس های ویژه ای از افرادی که در این دوره بزرگداشتشان برگزار می شود توسط حسن هندی گرفته شده است.

کاتالوگ سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامل اطلاعات کامل فیلم ها و آثار حاضر در جشنواره و معرفی اعضای هیات انتخاب، داوری و مدیران ستادی جشنواره به دو زبان فارسی و انگلیسی در ۳۲۸ صفحه منتشر خواهد شد.

محمد تهرانی مدیریت اجرایی و طاها ذاکر مدیریت هنری این کتاب را عهده دار هستند و در تحریریه نیز نام های چون مهدی متناصری، مهرناز رازقی و سهیل صلاحی زاده به چشم می خورند. پرستو و پریا فرهادی به عنوان مترجم با این کتاب همکاری دارند، فریده براتی اجرای گرافیک را بر عهده داشته و مهدی قریشی طراح سه بعدی کاتالوگ جشنواره است. در بخش عکس هم امیر خلوصی، رضا پهلوان و کژال دولتشاهی همکاری دارند.

مسعود نجفی علاوه بر این کتاب تاکنون سردبیری بیش از ۲۰ کتاب جشنواره های مختلف را برعهده داشته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار