اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
ارتش سوریه امروز پس از تثبیت مواضع خود در محله «جبل بدرو» حلب، به مواضع تروریست ها در محور «الصاخور» حمله کرد و توانست منطقه «فروج الشرق » واقع در مسیر شهر الباب را پاکسازی کند.

نیروهای سوری و مقاومت امروز به عملیات خود در شهر حلب ادامه داده و موفق شدند مواضع خود را در محله «جبل بدرو» و آزادی آن را تثبیت کنند.

یک منبع میدانی به بین الملل فارس اعلام کرد، نیروهای مقاومت مستقر در محور «الصاخور» نیز موفق شدند با حملات وسیع خود به مواضع تروریستهای «احرارالشام، جبهه النصره و نورالدین الزنکی» بر پل الصاخور و «مشتل الصاخور» سیطره پیدا کنند.

اندازه واقعی    

ارتش سوریه همچنین در ادامه پیشروی در این منطقه از شهر حلب توانست منطقه «فروج الشرق» واقع در مسیر شهر الباب را پاکسازی کند.

به گفته این منبع، از محور جنوبی مساکن هنانو نیز گروهی از نیروهای مقاومت عملیاتی وسیعی را آغاز کردند و موفق شدند تروریستها را از این محور فراری دهند.

آزادی بخشی از «بعبدین» و آزادی کامل «الصاخور» والارض الحمراء

گروهی دیگر از نیروهای مقاومت فلسطینی با کمک نیروهای سوری از محور شمالی شهر (محیط جنوبی تل سیفان) عملیات جدیدی را جهت پاکسازی محله راهبردی «بعبدین» آغاز کردند و موفق شدند بخش وسیعی از شمال شرق، شمال و شمال غرب محله را آزاد کنند.

همزمان در محور شرقی شهر حلب نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند محله «الارض الحمرا» را کاملا آزاد کنند. درگیری‌ها در محیط غربی محله ادامه دارد.

نیروهای مقاومت مستقر در شرق محله «الصاخور» موفق شدند نیمه شرقی محله سپس کل محله را کاملا آزاد کنند و فاصله خود با محله «سلیمان حلبی» را به حدود 900 متر برسانند.

در محور جنوبی محله «جبل بدرو» نیز که کامل آزاد شده است، نیز نیروها در حال پاکسازی مجتمع های مسکونی تحقیقات علمی هستند.

در همه شکستن دومینووار خط دفاعی تروریست‌ها

نیروهای مقاومت فلسطینی و سوری همچنین در بخش غربی محله «بعبدین» عملیات جدیدی را در محور میدان «جندول» آغاز کردند و موفق شدند با استفاده از فروپاشی روحیه تروریست‌ها حملات وسیعی را علیه مواضشان در محله «الهلک» آغاز کنند و دقایقی قبل موفق شدند بیش از نیمی از محله را نیز پاکسازی کنند.

همچنین نیروها توانستند کارگاه های جندول واقع در شمال محله «الهلک» را نیز بطور کامل آزاد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار