شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران بخصوص درحوزه نفت حمایت کرده و مسیر را برای ورود شرکت های مطرح جهان هموار می سازد.

 فریدون حسنوند روز یکشنبه درجمع خبرنگاران درحاشیه امضای تفاهمنامه مطالعه سه میدان نفتی درمناطق نفت خیزجنوب با شرکت شلمبرژه فرانسه اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی از ورود تکنولوژی و سرمایه به کشور استقبال می کند و امید است این تفاهمنامه ها به قرارداد منجر شده وتحولی در حوزه فناوری و اقتصاد باشد.

وی افزود: رئیس کمیسیون انرژی به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی عضو هیات عالی نظارت بر منابع نفتی است که یکی از وظایف این هیات عالی نظارت بر قراردادهای وزارت نفت است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اکنون برای حمایت از وزارت نفت،شرکت ملی نفت و بخصوص شرکت مناطق نفت خیز در آیین این تفاهمنامه حاضرشده تا به طرف های خارجی این اطمیمان خاطر را بدهیم که مجلس ایران از سرمایه گذاری حمایت می کنند.

وی ادامه داد: این شرکت ها می توانند با حمایت دولت و مجلس در ایران سرمایه گذاری داشته و این سرمایه خود را با اجرای پروژه های دیگر در آینده افزایش دهند.

حسنوند یادآورشد: امید است بتوانیم راه را برای ورود سایر شرکت های خارجی هموار سازیم. 
به گزارش ایرنا تفاهم ‎نامه مطالعه و تهیه طرح توسعه میدان های رگ ‎سفید، پارسی و شادگان میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت شلمبرژه روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و نمایندگان این شرکت فرانسوی در سرسرای امام رضا(ع) باشگاه نفت به امضا رسید.

برچسب ها: فریدون حسنوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار