شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷

امام جمعه خرمشهر خطاب به مسئولان این شهر گفت: اگر به هر دلیلی قادر به رفع مشکلات مردم و ارباب رجوع نیستید حداقل با احترام با آنها برخورد کنید و با خوش‌رویی، مردمداری خود را به آنان نشان دهید.

به گزارش شوشان به نقل از مهر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی اظهار کرد: روزگاری مردم خرمشهر به دلیل رونق شهرشان مورد احترام بودند، اما در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات عدیده ای این شهر رنگ و روی این موضوع کمتر به چشم می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم فراهم شدن زمینه  برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری مردم در دو انتخابات در پیش رو باتوجه به شرایط داخلی و جهانی اظهار کرد: مردم باید در انتخابات فردی را انتخاب کنند که دارای شخصیتی کامل باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد وقتی خود انتخاب می شوند انتخابات را آزاد می دانند اما هنگامی که دیگری انتخاب می شود آن انتخابات را آزاد به حساب نمی آورند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشهایی از نهج البلاغه از دنیا به عنوان ابزاری برای رستگاری و یا پیروی از شیطان یاد کرد و یادآور شد: اگر از دنیا استفاده منفی شود در نقطه مقابل آخرت قرار می گیرد و اگر بهره مثبت برده شود دنیا خود آخرت محسوب می شود.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر رفتار به سیره اهل بیت (ع) گفت: انجام واجباتی همچون نماز، روزه، حج و... برای  مومن بودن لازم است اما کافی نیست، نشانه  مومن بودن فرد آنست که زبان به خلاف واقع باز نکند، دروغ نگوید زیرا محال است دروغ با ایمان جمع شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار