اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
کسب عنوان برتر کشوری در اجرای پروژه مهر
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از سعید رضوانی ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در اجرای پروژه مهر تقدیر کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از سعید رضوانی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در اجرای پروژه مهر تقدیر کرد. 

 به گزارش شوشان، علیرضا جدایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از سعید رضوانی ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان و رئیس کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر به سبب کسب عنوان برتر کشوری در اجرای پروژه مهر تقدیر کرد. 

 متن این پیام تقدیر به شرح زیر است: 

 همکار ارجمند جناب آقای سعید رضوانی 
 رئیس محترم اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان 
با سلام و احترام 

اکنون که در سایه سار الطاف الهی نسیم مهر و مهربانی در سراسر میهن اسلامی وزیدن گرفته و کودکان ،نوجوانان و جوانان بار دگر گام در مسیر سبز آگاهی و دانایی نهاده اند ،با افتخار از زحمات ارزنده و تلاش های شایسته جناب عالی در عرصه خطیر اطلاع رسانی از برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت به ویژه فعالیت های مرتبط با آئین بازگشایی مدارس« پروژه مهر» با اتکا به اصول درایت ،صداقت و سرعت در سال تحصیلی 95-96 تقدیر و تشکر می نمایم. امید است در سالی که مزین به نام « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» می باشد با اتکال به خداوند متعال و در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) شاهد توفیقات روز افزون تان باشیم. 

علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
برچسب ها: تقدیر ، سعید رضوانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار