اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
هنوز اطلاعات دقیقی راجع به کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ نداریم.
اصول‌گرایان در حال چیدن صفحه شطرنج خود برای انتخابات ریاست جمهوری هستند. محافظه‌کاران بر این باور هستند که می‌توانند در بهار ۹۶ روحانی را به زیر بکشند و راهی پاستور شوند. اما استراتژی آن‌ها برای این انتخابات چیست؟ 

برای پاسخ به این سوال به سراغ دو نماینده اصول‌گرای مجلس دهم رفتیم تا نظر آن‌ها در مورد استراتژی اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ چیست؟ 

مجتبی ذوالنور عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به خبرنگار عصر ایرانگفت: هنوز اطلاعات دقیقی راجع به کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ نداریم و از نظر ما هنوز دیر نشده است گرچه اگر این کاندیدا را سریع‌تر معرفی کنند بهتر است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی در مورد چرایی به وحدت نرسیدن اصول‌گرایان ادامه داد: به‌‌ همان دلیلی که هنوز اصلاح طلبان و جبهه مقابل به وحدت نرسیده‌اند، اصلاح طلبان نیز هنوز به وحدت نرسیده‌اند و هنوز این مسئله که آقای روحانی کاندیدای آن‌ها باشد نیز قطعی نیست. 

ذوالنور: هنوز برای معرفی نامزد اصول گرایان دیر نشده است/ محمد جواد ابطحی: من نیز به عنوان نامزد اصولگرایان مطرح هستم

وی خاطر نشان کرد: هر روز در مجلس حرف و حدیث اصلاح طلب‌ها را از نزدیک می‌شنویم و این گونه نیست که امروز به وفاق و وحدت در مورد آقای روحانی رسیده باشند. 

نماینده مردم قم در خانه ملت با تاکید بر اینکه وحدت اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات ۹۶ امری لازم و حیاتی است خاطر نشان کرد: ما معتقدیم سال ۹۶ برای اصولگرایان روز جدیدی است و امیدواریم در این سال اصولگرایان به یک کاندیدای واحد برسند. 

محمدجواد ابطحی عضو دیگر فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در همین ارتباط در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران گفت: در حال حاضر جامعه اصولگرایی توانمندی‌های افراد مختلف را بررسی می‌کند و البته بحث مقبولیت افراد را نیز مورد توجه قرار می‌دهیم. 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در مورد احتمال کاندیداتوری ضرغامی به عنوان کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ۹۶ ادامه داد: آقای ضرغامی فعلا تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری  ندارند و فکر می‌کنم وی نیز به دنبال گزینه‌ای است که مشارکت حداکثری اصولگرایان را داشته باشد. 

ذوالنور: هنوز برای معرفی نامزد اصول گرایان دیر نشده است/ محمد جواد ابطحی: من نیز به عنوان نامزد اصولگرایان مطرح هستم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد احتمال ائتلاف اصولگرایان حول محور سعید جلیلی نیز گفت: آقای جلیلی نیز احتمال دارد که جز گزینه‌ها باشد. 

وی درمورد دیگر گزینه‌های اصولگرایان نظیر زاکانی و حداد عادل نیز گفت: بنده نیز مطرح هستم و همه مطرح هستیم ولی اینکه حول چه کسی به وحدت می‌رسیم باید منتظر باشیم.

برچسب ها: ذوالنور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار