شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با محکوم کردن انفجار در حله که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، بیانیه ای صادر کرد.
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با محکوم کردن انفجار در حله که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد،  بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان القتل الحسین حرارة فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا (مستدرک الوسایل)

برگزاری مراسم پرشکوه راهپیمایی عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین امسال چشم جهانیان را بار دیگر به عظمت و عمق معرفت عاشوراییان خیره نمود و هراسی بنیان برانداز در دل دشمنان اسلام و کوردلان منحرف ایجاد کرد . این حرکت که امروز در ابعاد جهانی تبلور پیدا کرده است امتداد حرکت پیام آور سالار شهیدان حضرت زینب سلام الله علیها است که رسالت آن ابلاغ پیام کربلا به جهانیان می باشد. عمق کینه دشمنان اسلام و دست پروردگان اندیشه های یزیدی زمان که سر در آخور اربابان وهابی مسلک خود دارند ، بقدری است که این عظمت آشکار را بر نتابیده و با انفجار بمب در مسیر کاروان های در حال برگشت زائران حسین علیه السلام تعداد زیادی از هموطنان عزیز و بخصوص هم استانی هایمان در آتش خشم خود سوزاندند. آنان اغلب زنان مومنه ای بودند که در شهر و دیار خود پیام رسان غافله سالار اربعین حسینی (ع) زینب سلام الله علیها بودند.

بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) با عرض تسلیت به ساحت مقدس امام عصر (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و نیز به مردم شریف استان خوزستان از همگان انتظار دارد با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان این حادثه عظیم را در تاریخ پر از حماسه استان جاودانه سازند .

خداوند متعال روح این شهدای گرانقدر را قرین رحمت خود و نام آنان را در زمره محبان حسین (ع) ثبت نماید .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار