شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
آیت الله حیدری:
خون شهدا مربوط به همه خوزستان است مربوط به ملت ایران و همه مسلمانان و انسان‌های آزاده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند متعال انتقام مظلومان را تضمین کرده است و ملت ایران انتقام خون شهدای حله را خواهند گرفت.

آیت الله محسن حیدری اظهار کرد: شهدای حله مظلومانه کشته شدند و همه مسلمانان جهان و انسان‌های آزاده باید در برابر این وحشی‌گری‌ها ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم و وحشی‌گری تروریست‌ها و تکفیری‌ها تنها وظیفه خانواده‌های شهدا نیست، تصریح کرد: همه‌ ملت‌ها باید در برابر وحشی گر‌ی‌ها و تکفیری‌ها تا پیروزی نهایی مقابله کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: خون شهدا مربوط به همه خوزستان است مربوط به ملت ایران و همه مسلمانان و انسان‌های آزاده است.

 آیت الله حیدری با تاکید بر ایستادگی در مقابل ظالمان گفت: جوانان ایرانی، مدافعان حرم در سوریه و عراق توانستند خون شهدای اسلام را زنده کنند.

وی متذکر شد: ملت ایران و عراق در یک سنگر در مقابله با تکفیر‌ی‌ها هستند به طور حتم ملت عراق از این جنایت‌ها راضی نیست و مشاهده کردیم در استجابت ندای مرجعیت حشد الشعبی تشکیل شد و امروز مجاهدت‌های بسیاری از حشد الشعبی را شاهد هستیم.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: خداوند متعال انتقام مظلومان را تضمین کرده است وملت ایران انتقام این خون‌ها را خواهند گرفت.

برچسب ها: آیت الله حیدری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار