اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
نیروهای ارتش سوریه توانستند امروز در ادامه عملیات تمام عیار خود در جبهه حلب، منطقه الشیخ سعید واقع در جنوب غربی حلب را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند.

 در جبهه حلب، نیروهای ارتش سوریه منطقه الشیخ سعید در جنوب غربی حلب همجوار محله‌های شرقی را امروز از اشغال گروه‌های تکفیری آزاد کردند.

بر اساس این گزارش، موفقیت نیروهای ارتش در بازپس‌گیری محله الشیخ سعید پس از درگیری‌های بسیار شدیدی صورت گرفت که طی هفته‌های آینده میان ارتش و گروه‌های تروریستی جریان داشت.

محله الشیخ سعید از مستحکم‌ترین دژهای گروه‌های تروریستی به شمار می‌رود به طوری که این گروه‌ها طی هفته‌‌های اخیر مقاومت سرسختانه‌ای از خود نشان می‌‌دادند،‌اما سرانجام در برابر عملیات گسترده ارتش سوریه شکست خوردند و این محله هم از لوث آنها پاکسازی شد.

در حال حاضر ارتش سوریه و همپیمانانش عملیات گسترده‌ای را برای آزادسازی محله  العامریه همزمان با پیشروی به سمت محله السکری مجاور محله الشیخ سعید انجام می‌دهند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت تروریست‌های غیر سوری مانع خروج غیرنظامیان از گذرگاه‌هایی که ارتش سوریه قبلا تعیین کرده، می‌شوند و صبح امروز بیش از 30 غیرنظامی از جمله زن و کودک را به قتل رساندند،‌آنها اجازه خروج غیرنظامیان باقی مانده در محله‌های شرقی را نمی‌‌‌دهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار