شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن سه نفر بر اثر انحراف و واژگونی خودرو در جاده «قائم‌شهر - ساری» خبر داد.

به گزارش ایسنا، «زکریا اشکپور» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در دو حادثه ویژه تصادف در جاده «ساری – قائم‌شهر» 6 نفر مصدوم شدند و 3 نفر جان باختند، تصریح کرد: شامگاه چهارشنبه 10آذرماه در جاده «ساری - قائم‌شهر» بر اثر انحراف و واژگونی دو دستگاه خودروی پژو پارس در دو حادثه جداگانه 3 نفر جان باختند و 6 نفر مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه اول که در ساعت 23 و 43 دقیقه چهارشنبه شب 10 آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد، یک دستگاه پژو پارس روبروی اداره‌کل بحران استان در جاده قائم‌شهر- ساری به پل عابر پیاده برخورد کرد.

اشکپور افزود: برای امدادرسانی به  این حادثه 3 دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های آل یاسین، ارطه و راهبند اعزام شدند که متأسفانه دو زن 13 و 25 ساله در دم جان باختند و یک زن 30 ساله به‌علت شدت جراحت‌ها در بیمارستان فوت و یک زن 17 ساله مصدوم شد که به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شد.

وی یادآور شد: در حادثه دوم که در ساعت 1و 54 دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه 11 آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد بر اثر انحراف و واژگونی پژو پارس در جاده «قائم‌شهر - ساری» روبروی بازار ماهی فروشان سه مرد و 2 زن مصدوم شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) و بوعلی ساری منتقل شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار