اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بستان با 12 میلیمتر و ایذه و شوش با حدود 10 میلیمتر بارش، بیشترین میزان بارندگی را در استان داشتند.

کوروش بهادری پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته در بستان 12.2 میلیمتر، ایذه 10.2 میلیمتر و در شوش 9.8 میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت در دزفول 7.4 میلیمتر، اهواز 3.3 میلیمتر، مسجدسلیمان 7.4 میلیمتر، رامهرمز 3.3 میلیمتر، آبادان 2.2 میلیمتر ، ماهشهر 2.2 میلیمتر ، امیدیه 1.8 میلیمتر ، بهبهان 2.2 میلیمتر ، شوشتر 6.7 میلیمتر ، حسینیه 2.6 میلیمتر، دهدز 1.7 میلیمتر، هندیجان 2.3 میلیمتر، لالی 7.5 میلیمتر، شادگان 1.7 میلیمتر، گتوند 8.9 میلیمتر، آغاجاری 0.8 میلیمتر و باغملک 8.6 میلیمتر باران باریده است.

بهادری اضافه کرد: در پی ورود یک سامانه بارشی قوی از عصر چهارشنبه، بارندگی در خوزستان از پنجشنبه آغاز شده و تا شب تشدید می شود و این بارندگی تا جمعه ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه بیشترین بارندگی را در شمال و شرق استان خواهیم داشت اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها شهرستان های ایذه، مسجدسلیمان، لالی، گتوند، بهبهان و آغاجاری بیشترین بارندگی را خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، ستاد بحران خوزستان از روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به باران شدید و وقوع سیلاب در برخی شهرستان ها هشدار داده است.

شورای بحران استانداری خوزستان از دیشب حالت آماده باش در استان اعلام کرده و نسبت به وقوع سیلاب در هشت شهرستان در شمال و شرق استان هشدار داده است.

برچسب ها: باران ، بستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار