شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
فرماندار مسجدسلیمان گفت: با توجه به بارندگی های شدید 24 ساعت گذشته تا کنون گزارشی از صدمات جانی و مالی قابل توجه در مسجدسلیمان گزارش نشده است.

علیرضا گرویی اظهار کرد: امروز شاهد بارندگی بسیار شدید در سطح شهرستان مسجدسلیمان هستیم و در مدت 2 ساعت از ساعت 10 تا 12 امروز 40 میلیمتر بارندگی در مسجدسلیمان ثبت شده است و اکنون نیز بارندگی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی خوزستان در روزهای گذشته، با تمهیداتی که در نظر گرفته شد، بخش قابل توجهی از صدمات احتمالی بارندگی ها مدیریت شده است.

گرویی ادامه داد: در هفته ای که گذشت مسیل ها و معابر سطح شهر لایروبی شد و اکنون نیز شهرداری و شرکت نفت با همکاری در تلاش هستند تا در سطح شهر مشکلی از لحاظ وقوع سیل نداشته باشیم.

وی گفت: تاکنون با توجه به شدت بارش ها مورد خاصی که منجر به صدمات جانی و مالی قابل توجه در اثر بارندگی در سطح شهرستان شده باشد، گزارش نشده است.

فرماندار مسجدسلیمان اظهار کرد: هم اکنون در روستاهای بخش های عنبر، گلگیر و مرکزی، بخشداران و دهیاران در آماده باش هستند ولی تاکنون موردی مبنی بر خسارت قابل توجه به روستاها گزارش نشده است.

وی افزود: هر چند در سطح شهر آبگرفتگی هایی در هنگام بارندگی رخ داده است ولی با سرعت عمل نیروها، این موارد رفع شده است.

گرویی گفت: تا پایان فعالیت سامانه بارشی و بارندگی ها، کلیه نیروها در مسجدسلیمان جهت پیشگیری از وقوع سیل در آماده باش هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار