اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر کشور برابر نفت تهران به برتری رسید.
 
فولادی ها از ساعت 16:40 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر پذیرای شاگردان علی دایی بودند.
 
در ابتدای این دیدار نفتی ها حمله ای به سمت دروازه فولاد داشتند که ضربه پراهیچ، راهی به درون دروازه طالب لو نداشت. در ادامه نیز انصاری و شریفات صاحب موقعیت های گلزنی شدند که نتوانستند از آن ها استفاده کنند.
 
فولادی ها که هشت هفته متوالی با دست پر از میدان خارج شده بودند و می خواستند به روند خوب شان ادامه دهند، حملات خود را روی دروازه نفت تهران بیشتر کردند تا این که در دقیقه 31 سانتر زیبای عبدالله ناصری، در محوطه جریمه به ساسان انصاری رسید و او موفق به باز کردن دروازه نفتی ها شد. انصاری با این گل، تعداد گل های خود را به عدد هفت رساند.
 
پس از این گل نیز فولادی ها می توانستد توسط بوحمدان به گل دوم هم برسند که ضربه او به بیرون رفت. نفتی ها هم صاحب موقعیت گلزنی شدند که از آن بهره نبردند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان سعداوی به پایان برسد.
 
 در نیمه دوم نیز حملات دو تیم به روی دروازه های یکدیگر ادامه داشت تا این که عیسی آل کثیر در دقیقه 79 موفق به گشودن دروازه طالب لو شد. اما این پایان کار نبود و ایوب والی در دقیقه 85 موفق شد، از بیرون محوطه جریمه به زیبایی تمام، دروازه نفت تهران را باز کند. فولادی ها در دقیقه 90 صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که ساسان انصاری آن را تبدیل به گل کرد. انصاری دو دقیقه بعد نیز هتریک کرد و گل چهارم فولاد را به ثمر رساند.
 
در ادامه نیز عباس بوعذار در پایان وقت های اضافه موفق شد برای نفت تهران گلزنی کرد. این بازی در نهایت با حساب 4 بر 2 به سود شاگردان سعداوی به پایان رسید.
 
فولاد با این برد 16 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.
 
ساسان انصاری هم با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند، خود را 9 گله کرد و به صدر جدول گلزنان رسید.

خبرنگار: 17028
انتهاي پیام

برچسب(ها): فوتبال، فولادخوزستان، لیگ برتر

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار