اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
 فرماندار اندیمشک گفت: ریزش کوه در جاده جدید حسینیه - اندیمشک در صبح روز جمعه تردد خودروها را در این جاده مشکل کرده است.

پیمان جهانگیری روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود:در پی این حادثه گروه راهداری به محل اعزام شده و در حال پاکسازی مسیر می باشند.

وی اظهار کرد:بر اثر بارندگی شدید در آزاد راه اندیمشک - پل زال 2 قطعه سنگ یک تنی صبح روز جمعه در محور جنوب به شمال این آزاد راه بعد از ورزشگاه شهر حسینیه در جاده سقوط کردند. جهانگیری با بیان اینکه این حادثه خسارتی نداشته است افزود: در پی این حادثه با تلاش ماموران راهداری و سایر دستگاه های عضو ستاد بحران اندیمشک مسیر آزاد راه اندیمشک - پل زال پاکسازی شده و تردد خودروها از این جاده جریان دارد.

وی اظهار کرد:آزاد راه پل زال - خرم آباد به دلیل سیلاب و ریزش کوه همچنان مسدود است و پیش بینی می شود با توجه به حجم ریزش کوه عملیات پاکسازی این آزاد راه در محدوده مذکور تا روز شنبه ادامه داشته باشد. 

فرماندار اندیمشک گفت:بارندگی شدید در اندیمشک و مناطق بالادست این شهرستان در مجموع مشکل جدی ایجاد نکرده است و سدها نیز سیلاب را مهار کرده اند.

وی افزود:دستگاه های اجرایی اندیمشک همچنان در ادامه باش بسر می برند. جهانگیری همچنین گفت:نخستین باران پاییزی 28 از شهروندان اندیمشکی را به دلیل مشکل تنفسی راهی بیمارستان کرد که از این افراد چهار بیمار بستری شدند ضمن اینکه تعداد هشت بیمار نیز سابقه قبلی بیماری تنفسی داشتند.

برچسب ها: ریزش کوه ، اندیمشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار