روز دوشنبه ساختمان سایت سامد استانداری خوزستان که برای رسیدگی به نامه های مردمی تعبیه شده، مملو از شهروندانی بود که هر کدام به امید زدودن گره از مشکلات خود توسط مسئولان ارشد استان و مدیران بانک ها در این محل حاضر شده بودند.

"> 2/5 میلیون نامه خوزستانی ها
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

روز دوشنبه ساختمان سایت سامد استانداری خوزستان که برای رسیدگی به نامه های مردمی تعبیه شده، مملو از شهروندانی بود که هر کدام به امید زدودن گره از مشکلات خود توسط مسئولان ارشد استان و مدیران بانک ها در این محل حاضر شده بودند.

اختصاصی شوشان : روز دوشنبه ساختمان سایت سامد استانداری خوزستان که برای رسیدگی به نامه های مردمی تعبیه شده، مملو از شهروندانی بود که هر کدام به امید زدودن گره از مشکلات خود توسط مسئولان ارشد استان و مدیران بانک ها در این محل حاضر شده بودند.

به گزارش شوشان، بی شک یکی از پرکارترین مراکز زیرمجموعه استانداری خوزستان را اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و مدیریت حقوقی استانداری هاست. یکی از دلایل این موضوع را می توان ارتباط مستقیم و بی واسطه این مرکز با مردم در نظر گرفت. از طرفی دیگر، یکی از مهم ترین اقداماتی که در سفرهای استانی انجام می گیرد، یعنی دریافت، ثبت و پیگیری نامه های مردمی نیز بر عهده این اداره است.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و مدیریت حقوقی استانداری خوزستان در این باره به خبرنگار شوشان گفت : طی کمتر از دوهفته از راه اندازی سامانه سامد در خوزستان بیش از 160 میلیارد ریال کمک های بلاعوض از طریق این سامانه برای حل مشکلات مردمی پرداخت شده است. محمود توژی کمک ها مذکور را در زمینه های معیشتی و تامین هزینه های جانبی درمان، جهیزیه و هزینه های تحصیلی مردم اعلام کرد که در اختیار درخواست کنندگان قرار گرفته است.

وی افزود : بیشترین مطالبات مردمی مربوط به وام های -مسکن، تامین هزینه های درمانی، اشتغال و وام های دیگر می باشد که مراتب درخواست ها به دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد و صندوق مهر امام رضا (ع) ارجاع شده اند. توژی ادامه داد : از ابتدای افتتاح این سامانه در تاریخ 28/10/89 تا کنون بیش از دو و نیم میلیون نامه در این سامانه ثبت شده است.

وی رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی را از اهداف مهم اندازی سامانه سامد خوزستان عنوان کرد که تاسیس آن درجریان سفرهای دولت خدمتگزار کلید خورد. وی افزود : کلیه شهروندان خوزستانی می توانند با شماره تلفن 111 در سراسر استان، تقاضای ملاقات با مسوولان ارشد خوزستان را داشته باشند و می توانند درخواست های خود را در قالب شکایات، پیشنهادات، مشکلات و انتقادات در میان بگذارند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار