اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
فرماندار شوش گفت:تاکنون هیچ موردی از بیماری تنگی نفس و سایر بیماریهای تنفسی ناشی از بارندگی پاییزی در این شهرستان گزارش نشده است.

رضا نجاتی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا با تکذیب برخی آمار ارائه شده در خصوص مراجعه تعدادی بیمار تنفسی به اورژانس و بیمارستان شوش ناشی از تنگی نفس افزود:طبق بررسی ها و بازدید های به عمل آمده از مراکز درمانی تاکنون مورد خاصی در خصوص تنگی نفس و بیماری های تنفسی ناشی از بارندگی اخیر در سطح شهرستان گزارش نشده است. 

وی گفت:با توجه به هشدارهای داده شده مبنی بر اینکه ممکن است اولین بارندگی فصل پاییز با یکسری آلودگی و آلاینده ها همراه باشد که منجر به مشکلات و بیماری های تنفسی و تنگی نفس شود خوشبختانه تا این لحظه هیچ موردی گزارش نشده است.

نجاتی گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده و سرکشی های صورت گرفته به بیمارستان و اورژانس همچنین هماهنگی صورت گرفته با مسئولان بهداشتی و درمانی شهرستان شوش تاکنون هیچ گونه مراجعه ای مبنی بر اینکه بارندگی های اخیر موجب تنگی نفس شهروندان شده باشد نداشته ایم. 

فرماندار شوش اظهار کرد:در برخی از موارد، مراجعه کنندگان به بیمارستان بیمارانی بوده اند که خود دارای سابقه قبلی بیماری بوده و هیچ گونه ارتباطی به موضوع بارندگی های اخیر نداشته و با بارندگی اخیر مشکل بیماری آنها همزمان شده است.

فرماندار شوش گفت: در سال گذشته نیز موارد محدودی در این خصوص گزارش شده بود که آنها نیز هیچ گونه ارتباطی با موضوع بارندگی ها نداشته و صرفا مراجعه کنندگان بر اساس سابقه بیماری تنفسی قبلی به بیمارستان مراجعه کرده بودند که این موضوع یک امر طبیعی و معمول می باشد.

برچسب ها: شوش ، تنگی نفس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار