اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
یک فعال زن بحرینی که به تازگی از زندان های آل خلیفه آزاد شده گفت: زنان بازداشتی در زندان های آل خلیفه ، نَه تنها از حقوق خود محرومند بلکه عوامل زندان به شکنجه و اذیت و آزار آنها نیز می پردازند.

 به گزارش مشرق، یک فعال زن بحرینی که به تازگی از زندان رژیم آل خلیفه آزاد شده از شکنجه های طاقت فرسای زنان زندانی توسط ماموران زندان های این کشور خبر داد.

این فعال بحرینی که خواست نامش فاش نشود گفت که رژیم آل خلیفه او را به دلیل شرکت در تظاهرات و تحصن مقابل منزل شیخ عیسی قاسم بازداشت کرده بود.

وی افزود:در شکنجه زنان زندانی بحرین از همه شیوه ها مانند صندلی الکتریکی، آزار و اذیت جنسی، تجاوز ، تهدید به تجاوز ، کتک زدن شدید ، محروم کردن از خوردن، آشامیدن و خوابیدن به مدت طولانی و توهین به مذهب یا فرقه استفاده می شود.

فعال بحرینی گفت: بسیاری از این زنان بازداشتی به دلیل حمایت از انقلاب بحرین با انفصال از مشاغل دولتی روبرو شدند.

وی تاکید کرد: برخی نهادهای حقوق بشری شواهدی درباره وقوع مواردی از تجاوز در زندان ها علیه زنان زندانی را به صورت گزارش هایی ثبت کرده اند اما رژیم آل خلیفه آن را رد کرده و مانع انتشارش می شود.

فعال بحرینی ادامه داد: معارضان بحرین شکایتی را به کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در ژنو تقدیم کرده و خواستار تحقیق درباره تجاوز و تعرض به زنان بازداشتی در زندان های بحرین شده است.

وی همچنین گفت: زنان زندانی بحرین پس از آزادی از زندان مجبورند برای خلاصی از فشارهای امنیتی رژیم ال خلیفه بر آنها و خانواده هایشان این کشور را ترک و به خارج مهاجرت کنند.

برچسب ها: شکنجه ، تجاوز ، زنان ، بحرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار