عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: لایحه بودجه باید تا 15 بهمن به مجلس ارائه شود و در غیر اینصورت مجلس مجبور به تصوب بودجه چند دوازدهم خواهد بود. "> بودجه تا 15 بهمن نیاید، چند دوازدهم تصویب می‌کنیم
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: لایحه بودجه باید تا 15 بهمن به مجلس ارائه شود و در غیر اینصورت مجلس مجبور به تصوب بودجه چند دوازدهم خواهد بود.

سیدشریف حسینی اظهار داشت: لایحه بودجه، تاخیری تامل برانگیز داشته است و به این دلیل باید در اسرع وقت برای تحویل بودجه به مجلس اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون باید زودتر از این زمان بودجه به مجلس تحویل داده می‌شد، افزود: قرار بود بودجه هر چه زودتر به مجلس تحویل داده شود اما به دلیل آماده نبودن لایحه هنوز این مهم محقق نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از جریان تدوین بودجه مطلع هستیم اما نمی‌توان تاخیر را پذیرفت و اگر تا 15 بهمن بودجه به مجلس تحویل داده نشود برای تدوین بودجه چند دوازدهم اقدام خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه تدوین بودجه باید با دقت زیادی انجام شود، تصریح کرد: تدوین بودجه در شرایط کنونی باید با دقت خاصی انجام شود زیرا در شرایط کنونی در تحریم هستیم و وضعیت عادی نیست.

حسینی اضافه کرد: مجلس هم برای خود نظراتی در تدوین بودجه دارد و در تلاش هستیم تا با جلسات شبانه در این زمینه تصمیم‌گیری شود و اختلافات احتمالی کاهش یابد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات موثقی که در دست بوده قرار است وزیر ارتباطات در هفته‌ آینده معرفی شود ولی درباره شخص مذکور اطلاعی در دست نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها به دنبال اجرای قانون هستیم، گفت: برای کوتاهی از اجرای قانون هیچ وقفه‌ای پذیرفتنی نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار