اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این‌که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور امروز به پایان می‌رسد، گفت: این آزمون روز جمعه 15 بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
 
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت هفدهم) امروز شنبه 13 آذرماه سال جاری پایان می‌پذیرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 13 آذرماه، تعداد 24 هزار و 766 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطرنشان کرد: به کلیه داوطلبان علاقه‌مند برای شرکت در آزمون فوق که تاکنون ثبت‌نام ننموده‌اند اکیدا توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان امروز شنبه 13 آذرماه سال 1395 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اقدام کنند.
 
دکتر توکلی در پایان گفت: همان‌طور که قبلا نیز اعلام شده است آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه 15 بهمن‌ماه جاری در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار