اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
تنها کسی که از سپردن ال کلاسیکو به جواد خیابانی فعلا خوشحال شده، جز خود او، فضای مجازی است و ترول بازها و آنهایی که عاشق دابسمش هستند.
بی تردید مهمترین بازی سال برای تلویزیون ایران، ال کلاسیکو ست. دیداری که برعکس تمامی بازیهای بزرگ فوتبال اروپا، با سوت داور روی آنتن نمی رود و برایش بخش ویژه کارشناسی درنظر گرفته می شود. 

به گزارش تابناک ورزشی، برای ال کلاسیکوی امروز اما تلویزیون یک تصمیم بحث برانگیز و عجیب گرفته است؛ سپردن گزارش بازی به جواد خیابانی.

تصمیم عجیب شبکه سه/ال کلاسیکو باصدای جواد!

خیابانی در تمامی گزارش های این چند سال گذشته، حرفهای عجیب و غریب کم نزده و سوتی هم بسیار داده است و سوژه های خوبی برای دست انداختن در فضای مجازی فراهم کرده . جالب اینکه، مزدک میرزایی برای گزارش بازی سیتی و چلسی انتخاب شده است و به عادل فردوسی پور هیچ گزارشی داده نشده.

به نوشته آی اسپورت تنها کسی که از سپردن ال کلاسیکو به جواد خیابانی فعلا خوشحال شده، جز خود او، فضای مجازی است و ترول بازها و آنهایی که عاشق دابسمش هستند.

این تصمیم عجیب البته در تلویزیون و بخصوص شبکه سه عادی است. روز 5شنبه هیچکدام از بازیهای مهم لیگ برتر از شبکه های ورزش و شما پخش نشد، بازی تیم های مدعی لیگ یک هم روی آنتن نرفت و در کنال تعجب، شبکه شما اقدام به پخش زنده بازی بادران و مس رفسنجان کرد آنهم با گزارش کسی که می گویند کارمند قسمت حراست صدا و سیماست.

برچسب ها: ال کلاسیکو
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار