اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
 پیکرهای شهیدان 'شرهان صالحی و لیلا حزبایی' از شهدای حادثه تروریستی حله عراق روز شنبه در شهر شادگان استان خوزستان تشییع شدند.

به گزارش ایرنا آیین تشییع پیکرهای پاک دو شهید حادثه تروریستی حله در شهر شادگان با حضور جمعی از مردم قدرشناس این شهرستان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشییع شده و برای خاکسپاری به روستاهای صلحاویه و دریسیه منتقل شدند.

پیکر پاک شهید 'هاشمیه صالحی' از دیگر شهیدان حادثه تروریستی حله عراق نیز چهارشنبه هفته گذشته در مرکز شهرستان شادگان تشییع شد.

پیکرهای پاک 2 شهید انفجار تروریستی حله نیز روز گذشته - جمعه - با حضور نمازگزاران و جمع کثیری از مردم اهواز طی مراسمی تشییع شدند.

آیین تشییع پیکر این شهدا با حضور نمازگزاران و جمع زیادی از مردم اهواز از محل مصلای مهدیه این شهر به سمت چهار راه آبادان برگزار شد. 

پیکرهای این شهدا در قطعه شهدای حله در گلزار شهدای آرامستان بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شدند. روز گذشته همچنین پیکرهای پنج شهید این حادثه در دزفول و شوش تشییع شد.

آیین تشییع 37 شهید فاجعه حله چهارشنبه گذشته همزمان با شهادت امام رضا (ع) در اهواز برگزار شد که 26 نفر از این شهدا در اهواز به خاک سپرده شدند.

حدود 80 نفر از زائران اربعین حسینی در یک انفجار تروریستی که پنجشنبه چهارم آذر حله در عراق رخ داد به شهادت رسیدند که بیشتر آنها خوزستانی هستند.

تاکنون 44 خوزستانی که دراین فاجعه شهید شده اند، احراز هویت شدند.



برچسب ها: شادگان ، تشییع ، حله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار