اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
 در آیینی با حضور جمعی از مسئولان ، دست اندرکاران موکب های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در اندیمشک تجلیل شدند.

امام جمعه اندیمشک در این مراسم که جمعه شب در مصلای جمعه اندیمشک برگزار شد گفت:شور حسینی و برگزاری آیین های امسال همراه با معرفت و پویایی بسیار ارزشمندی بود.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود:این شور حسینی موجب عنایت بیش از پیش اهل بیت (ع) به عموم مردم خواهد شد و این زحمات در نزد خداوند و اهل بیت (ع) از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت:عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ارزش ها و اعتقاداتی است که مردم و مسوولان به ارزش های الهی و اهل بیت (ع) دارند.

فریدون حسنوند افزود:فرهنگ غنی عاشورا در جامعه اسلامی از جایگاه عظیمی برخوردار است و ترویج و اشاعه این فرهنگ با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی بسیار اثر گذار است.

وی بیان کرد:برنامه های ایام محرم امسال از معنویت بسیار خوبی برخوردار بود و تلاش همه مسوولان و مردم در راستای ترویج فرهنگ انسان ساز عاشورا و برنامه های سوگواری ،اسکان و پذیرایی زائران کربلای معلی در اربعین حسینی جای تقدیر دارد.

نماینده مردم اندیمشک بیان کرد:با توجه به تردد صدها هزار نفر از زائران کربلای معلی از مسیر اندیمشک، در سال آینده شهرستان اندیمشک از ستاد معین به یک ستاد مرکزی تبدیل خواهد شد. فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت:ستاد اربعین حسینی با 9 کمیته تخصصی در شهرستان اندیمشک راه اندازی شد.

پیمان جهانگیری افزود:این ستاد به صورت شبانه روزی و نظارت بر دهها موکب در مسیرهای شهرستان به زائران کربلای معلی خدمات دهی داشت.

وی بیان کرد:در چذابه و اندیمشک موکب های بسیار خوبی راه اندازی شد که روزانه پذیرای بیش از 40 هزار نفر از زائران بودند. فرماندار اندیمشک گفت:حضور خودجوش مردم و مسوولان در پذیرایی و اسکان زائران اربعین ستودنی بوده و این وحدت و همدلی جای قدردانی دارد.

جهانگیری گفت:استاندار خوزستان 2 بار از موکب های شهرستان بازدید داشت که با توجه به حجم زائران خواهان تبدیل شهرستان اندیمشک همچون شلمچه و چذابه به عنوان یک ستاد مرکزی اربعین شدیم.

وی با قدردانی ازهمه مسئولان و اعضای ستاد اربعین حسینی تاکید کرد :برای سال آینده باید با برنامه ریزی بهتر و استفاده از تجربه گذشته بتوانیم خدمات شایسته تری به زائرین حسینی ارائه کنیم. در این آیین، خادمان اداری و مردمی و اعضای ستاد خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی تجلیل شدند.

شهرستان اندیمشک در اربعین حسینی پذیرای بیش از 900 هزار نفر از زائران کربلای معلی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار