مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه دشمن در نظر دارد تا با توطئه و تبلیغات منفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار خدشه کند بنابراین دهه فجر فرصتی برای بازگویی نعمات انقلاب اسلامی به ویژه برای نوجوانان است. "> دهه فجر فرصتی برای بازگویی نعمات انقلاب اسلامی است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه دشمن در نظر دارد تا با توطئه و تبلیغات منفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار خدشه کند بنابراین دهه فجر فرصتی برای بازگویی نعمات انقلاب اسلامی به ویژه برای نوجوانان است.

به گزارش شوشان به نقل از مهر، رحمن فلاحی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب اظهار کرد: دهه فجر نماد اقتدار و صلابت مردم ایران در مقابله با ظلم و ستم است.

وی با بیان باینکه مردم ایران در دهه فجر ثابت کردند که در برابر ظلم و ستم سکوت اختیار نمی کنند و با اقتدار در برابر استکبار ایستادگی خواهند کرد، افزود: در این بین دانش‌آموزان دوران انقلاب اسلامی به عنوان پیشگامان در لبیک گفتن به امام خمینی(ره) صحنه‌ هایی عظیم آفریدند.

فلاحی تصریح کرد: همه مردم ایران دست به دست هم دادند و با اتحاد و همدلی انقلابی را به سرانجام رساندند که امروز دنیا را تحت تأثیر قرار داده‌ است.

وی با اشاره به لزوم یادآوری و بازگوکردن نعمت‌ های انقلاب اسلامی به نسل جدید اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن در نظر دارد تا با توطئه و تبلیغات منفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار خدشه کند ، بنابراین دهه فجر فرصتی برای بازگویی نعمات انقلاب اسلامی به ویژه برای نوجوانان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: براین اساس معلمان، مربیان و فرهنگیان وظیفه دارند در این راستا حرکت کنند و با مقایسه وضعیت پیش از انقلاب و پس از آن، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل نوجوان تبیین کنند.

وی با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در پرورش نسل‌ ها خطاب به دانش آموزان گفت: امروز شما دانش‌ آموزان باید با کسب علم و ادب و دانش از فرصت‌ ها حداکثر استفاده کرده تا بتوانیم در مقابل این تحریم‌ ها و جنگ  نرم همانند جنگ سخت ایستادگی و مقاومت کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار