اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
امروز نیازمند اقدامی دیگر در حوزه مدیریت بحران هستیم و آن بحث فرهنگ است که در این خصوص دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای فرهنگ‌ساز و رسانه‌ها باید پای کار بیایند.
شهردار شادگان از اقدام این شهرداری در روز گذشته با توجه به بارندگی و رفع آبگرفتگی های معابر توسط کارگران این شهرداری خبر داد.

حسن مزبانی پور اظهار کرد: در برخی معابر شهر آبگرفتگی هایی داشتیم که با تلاش نیروهای اجرایی و خدمات شهری این شهرداری رفع شد.

وی با اشاره به اینکه در پی بارش های اخیر نزولات آسمانی، بخشی از مسیر جمع آوری آبهای سطحی دچارگرفتگی و موجب جاری شدن شد، گفت: بلافاصله اکیپ های اجرایی و خدمات شهری شهرداری به محل اعزام و با بهره گیری  نیروی های پاکبان و ماشین آلات مکانیزه نسبت به مهار آبگرفتگی و روان سازی مسیر تردد وسایط نقلیه اقدامات لازم را به عمل آوردند.

شهردار شادگان با اشاره به اینکه باران موهبتی الهی است، با ابراز خرسندی از توجه و همکاری شهروندان در ارائه خدمات مطلوب، عنوان کرد: به طور قطع بدون کمک شهروندان نمی ‌توان به شکل مطلوب خدمات‌ رسانی کرد چرا که خدمات‌ رسانی مناسب‌ در گرو مشارکت شهروندان به وی‍ژه در زمانهای حساس و بحرانی است.

مزبانی پور در ادامه با بیان اینکه فرهنگ ایمنی و مدیریت بحران لازمه شرایط امروز است افزود: مردم در این حوزه نقش و وظایفی بسیار مهمی دارند آنها بایستی با رعایت نکاتی از جمله نریختن زباله و نخاله در جداول در این راستا کمک های شایانی را به این شهرداری کنند.

وی گفت: امروز نیازمند اقدامی دیگر در حوزه مدیریت بحران هستیم و آن بحث فرهنگ است که در این خصوص دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای فرهنگ‌ساز و رسانه‌ها باید پای کار بیایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار