اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
 حدود 30 نفر از دانش آموختگان دوره بهیاری یکساله در اهواز روز شنبه در اعتراض به ندادن مدرک مربوطه در مقابل ساختمان جهاد دانشگاهی اهواز تجمع کردند.

یکی از دانش آموختگان این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پارسال طرحی با عنوان آموزش بهیاری یک ساله از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شد که در این طرح شرکت کردیم و هر نفر مبلغی بالغ بر 36 میلیون ریال هزینه کردیم.

وی گفت: پس از فراگیری آموزش در جهاد دانشگاهی خوزستان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دادن مدرک با عنوان بهیار یکساله مخالفت کرد و تصمیم دارند که مدرکی با عنوان کمک پرستار به آموزش دهندگان تحویل دهند.

این معترض افزود: به گفته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن پرستاران با ارائه این مدرک مخالفت کرده به همین منظور به دانش آموختگان این طرح این مدرک داده نشده است. این دانش آموخته بیان کرد: ما خواستاریم طبق قرارداد مدرک بهیاری یک ساله به ما اعطا شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح به مدت سه ماه در جهاد دانشگاهی آموزش فرا گرفتیم و به مدت 9 ماه نیز در بیمارستان به صورت آموزشی کار کردیم.

این فرد معترض گفت: در اهواز در حدود 150 نفر در این دوره ثبت نام و آموزش دیدند و هم اکنون 300نفر دیگر در حال فراگیری آموزش هستند؛ این طرح در کل کشور در حال انجام است و کلیه دانش آموختگان آن را در بر می گیرد.

به گفته این فرد معترض در این تجمع ' علیرضا علوی' معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان با معترضان صحبت کردند و قول پیگیری و همکاری را داد.

دانش آموختگان بهیاری یکساله یک ماه پیش نیز به نشانه اعتراض روبه روی ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند که پاسخی دریافت نکردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار