با تلاش و زحمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، این بیمارستان برای دومین سال پیاپی و به عنوان تنها بیمارستان از استان خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی و لوح تقدیر از دومین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی شد. "> تندیس طلایی حاکمیت بالینی در دستان بیمارستان نفت اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

با تلاش و زحمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، این بیمارستان برای دومین سال پیاپی و به عنوان تنها بیمارستان از استان خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی و لوح تقدیر از دومین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی شد.

شوشان : با تلاش و زحمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، این بیمارستان برای دومین سال پیاپی و به عنوان تنها بیمارستان از استان خوزستان موفق به دریافت تندیس طلایی و لوح تقدیر از دومین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی شد.

به گزارش شوشان ، پس از بازدید صورت گرفته توسط بازرسان و کارشناسان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و ارزیابی شاخص ها و بررسی نحوه اجرای محورهای حاکمیت خدمات بالینی این بیمارستان در این جشنواره به عنوان بیمارستان برگزیده از استان خوزستان انتخاب و معرفی شد.

دومین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی به منظور اعلام نتایج این ارزیابی و معرفی بیمارستان های برگزیده کشور در تهران برگزار شده است.

گفتنی است در این مراسم که دکتر کیان،مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز حضور داشت ، دکتر محراب اسدپور ، رئیس بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از دکتر طریقت ، سرپرست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.

یادآوری می کند سال گذشته نیز بیمارستان نفت اهواز موفق شده بود در اولین جشنواره حاکمیت بالینی تندیس طلایی و لوح تقدیر این جشنواره را به دست آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار