گواهینامه های بین المللی ایزو مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و مدیریت استفاده بهینه از منابع و مدیریت ضایعات توسط بیمارستان گلستان اهواز به عنوان اولین مرکز آموزشی درمانی در استان خوزستان کسب شد. "> کسب گواهینامه های بین المللی ایزو مدیریت کیفیت توسط بیمارستان گلستان
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

گواهینامه های بین المللی ایزو مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و مدیریت استفاده بهینه از منابع و مدیریت ضایعات توسط بیمارستان گلستان اهواز به عنوان اولین مرکز آموزشی درمانی در استان خوزستان کسب شد.

شوشان : گواهینامه های بین المللی ایزو مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و مدیریت استفاده بهینه از منابع و مدیریت ضایعات توسط بیمارستان گلستان اهواز به عنوان اولین مرکز آموزشی درمانی در استان خوزستان کسب شد.

به گزارش شوشان ، دکتر "حبیب حی بر"، رئیس بیمارستان گلستان اهواز ضمن اعلام این خبر افزود: اعتبار بیمارستان گلستان به حضور اعضای توانمد هیات علمی و پزشکان حازق و کادر درمانی باتجربه است که در تلاش هستند با کسب دانش روز آمد به مردم خدمت نمایند و در مسیر ارتقا سلامت جامعه گام بردارند.

دکتر حی بر ادامه داد: ما برای ارتقاء هرچه بیشتر بیمارستان سعی کردیم انتظارات را بالا ببریم و با کسب گواهی ایزو، انتظارات را از خودمان و بیمارستان بیشتر کنیم و با توجه به پذیرش بیماران کشورهای اطراف مخصوصا کشور عراق در این بیمارستان اخذ گواهینامه های بین المللی حائز اهمیت است .

وی گفت:از جانب خودم و سیستم مدیریت بیمارستان از کلیه اساتید و کارکنان بیمارستان کمال تشکر را دارم. بعد از حدود 9 ماه کادر درمان و بیمارستان در ممیزی ایزو و استانداردهای بین المللی قرار گرفت و بیمارستان گلستان شرایط آن را پیدا کرد گواهینامه های ایزو بین المللی را کسب نماید.

وی افزود استانداردهای بین المللی با دستور العملهای اعتباربخشی و حاکمیت بالینی که توسط وزارت بهداشت دنبال میشود همپوشانی دارند.

ISO 9001 مدیریت کیفیت درمانی و آموزشی را تحت پوشش قرار می دهد، ISO 14001 و ISO 18001 سلامت در اجرای کلیۀ فرآیندهای مدیریتی و ایمنی و بهداشت را شامل می شود.

H.S.E در ارتباط با فرآیندهای بهداشتی درمانی تعریف شده است.

وی افزود سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شامل سه استاندارد بین المللی ISO 9001: 2008 ،ISO 14001: 2004 و OHSAS 18001: 2007 می باشد.

وی افزود : ISO 9001: 2008 سیستم مدیریت کیفیت شامل :نظام مند نمودن فعالیت ها،شناسایی و مستند نمودن روش های انجام کارها و فعالیت های بیمارستان است .

بهبود مستمر فعالیت ها و فرآیندها با به کار گیری رویکردهای تعیین شده در استاندارد مذکور بسیار اهمیت دارد.

وی افزود : ISO 14001: 2004 سیستم مدیریت زیست محیطی منجر به حفاظت بیشتر از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی و مدیریت ضایعات می گردد که این موضوع در خصوص جلوگیری از اسیب رسانی بیمارستان ها و رعایت فرآیندها بهداشتی بسیار اهمیت دارد.

وی افزود : OHSAS 18001: 2004 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای برای کاهش ریسک حوادث و رویدادها،ایجاد محیط کاری ایمن تر و سالم تر ،افزایش آگاهی و دانش درخصوص مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ،ساختاری مناسب جهت مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی است و از آنجا که کار در بیمارستان نیاز فراوان به دقت دارد از اهمیت خاصی برخوردار است.

دکتر فرهاد حمزه لویی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و استان خوزستان نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به وضعیت مشکلات اقتصادی و مشکلات فراوان این کار بزرگی است که انجام گرفته است و خوشبختانه ما شاهد تحولات فراوان در بیمارستان گلستان هستیم و کسب این افتخارات به دنبال افتخارات گذشته این بیمارستان است و بیمارستان گلستان نقش بسیار مهمی در درمان بیماران استان خوزستان دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار