اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
صبح امروز جلسه کمیسیون دانشجویی با محوریت گرامیداشت روز دانشجو و بررسی مسائل و موضوعات دانشگاهی و دانشجویی به ریاست اسحق مرادی فرماندار هفتکل و با حضور اعضاء جلسه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .
جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان هفتکل برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان هفتکل ، صبح امروز جلسه کمیسیون دانشجویی با محوریت گرامیداشت روز دانشجو و بررسی مسائل و موضوعات دانشگاهی و دانشجویی به ریاست اسحق مرادی فرماندار هفتکل و با حضور اعضاء جلسه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .


 در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیات قرآن کریم و عرض خیر مقدم ، اسحق مرادی گفت : روز 16 آذر به ‌عنوان نماد مقاومت و ایستادگی دانشجویان پوینده حقیقت و عدالت در برابر استعمار غرب، استبداد بیان و نقش دانشجویان در تحولات مهم سیاسی و اجتماعی را بسیار مهم دانست.

وی با اشاره به لزوم فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان خاطرنشان کرد : لازمه دوران دانشجویی علاوه بر تحصیل و فعالیتهای علمی ، حضور در عرصه های دیگر است  که برای آنان بیشتر جنبه کمک آموزشی،  فوق برنامه و یا حضور در عرصه دارد .اما لازمه آن ایجاد تحول در روحیه دانشجویان است.

فرماندار با تاکید بر استفاده حداکثری از پتانسیل ‌موجود در دانشگاه‌ها و توانایی‌های دانشجویان  گفت: دانشجویان در قالب تشکلهای خود می توانند منشا اثر باشند و این به شرطی است که زمینه برای حضور مثبت آنان در عرصه مهیا شود.

مرادی با تبیین اهداف و محورهای اساسی کمیسیون دانشجویی به نقش دانشجویان در کشور پرداخت و اظهار داشت: بیداری دانشجویان در به ثمر رسیدن انقلاب ، رشادتها و شجاعتهای آنان در هشت سال دفاع مقدس و کسب عناوین و رتبه های برتر در عرصه های علمی و ورزشی برای همگان روشن بوده و حائز اهمیت است.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان از دانشجویان بعنوان مغز متفکر جامعه یاد کرد و افزود : دانشجویان به دلیل عدم وابستگی به ارکان قدرت ، نقش مهمی را در جهت دهی افکار عمومی داشته و بنوعی در تدوین و سیاستگزاری عمومی کشور دخیل اند. وی گفت با این ویژگیها که در دانشگاهها وجود دارد و تأکیدات زیادی هم از سوی  مقام معظم رهبری درخصوص دانشگاهها شده است می طلبد که به این مهم پرداخته و درصدد رفع مشکلات آنها باشیم .

فرماندار بر تشکیل مستمر جلسات کمیسیون و رصد مسائل و مشکلات دانشجویان تاکید و از اعضای کمیسیون خواست نسبت به بررسی و حل مشکلات دانشجویان اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان با هم اندیشی اعضای جلسه تصمیماتی در خصوص برگزاری مراسمات گرامیداشت روز دانشجو در 16 آذر ماه اتخاذ گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار