اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
هفتمین  سالروز تدفین شهدای گمنام واحد اهواز با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدای مدافع حرم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و همچنین جمع کثیری از دانشجویان در جوار مقبره شهدای گمنام این واحد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز: در این  یادواره که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  اهواز و با حضور خانواده معظم شهیدان عبدالکریم اصل‌غوابش، جبار عراقی، حمیدرضا فاطمی‌اطهر، جبار دریساوی، روزبه هلیسایی، هادی کجباف، محمد ظهیری، منصور مسلمی‌سواری، سید مهدی موسوی، نادر حمید، حسن حزباوی و فرشاد حسونی‌زاده و ... انجام شد یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس را گرامی  داشتند.

در این یادواره حجت الاسلام والمسلمین دکتر براتی به نمایندگی از طرف دکتر شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا امینی نماینده ولی فقیه و امام جماعت شهرستان مسجد سلیمان سخنرانی کردند و سپس رضا نبوی  از مداحان خوزستانی به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخت.

در یادواره شهدای مدافع حرم خوزستان یاد و خاطره دو شهید گمنام آرام گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز که در تاریخ ۴ آذر ماه ۱۳۸۸ میهمان این واحد دانشگاهی شدند نیز گرامی داشته شد.

این یادواره مورد استقبال دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز واقع شد به طوری که تعدادی زیادی از آنها در اطراف محل برگزاری این مراسم ایستاده برنامه را دنبال کردند


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار