شهردار شوشتر از تکمیل تندیس بزرگترین میدان مرکزی شوشتر خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد. "> تکمیل تندیس بزرگترین میدان شوشتر
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۴

شهردار شوشتر از تکمیل تندیس بزرگترین میدان مرکزی شوشتر خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، آرش در ، در بازدید از پروژه‌های نیمه کاره شهرداری شوشتر اظهار داشت: تندیس و نماد در حال ساخت میدان 17 شهریور شوشتر باید تا پایان سال‌جاری به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بسیار زیاد زمان‌بر شده است، افزود: طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی باعث می‌شود تا حلاوت اجرای پروژه‌ها از بین رود و باید برای مقابله با این مسئله سرعت عمل اجرای پروژه‌ها افزایش یابد.


در با اشاره به اینکه این تندیس بسیار منحصربه‌فرد است، خاطرنشان کرد: به دلیل منحصربه‌فرد بودن زمان بیشتری برای ساخت این اندیس صرف شده است و به این دلیل باید کوشید تا در اسرع وقت این تندیس قابل افتتاح باشد.

تندیس پیش‌ساخته نیست

شهردار شوشتر با اشاره به بزرگی این تندیس اظهار داشت: این تندیس بسیار بزرگ و سنگین است و به این دلیل نمی‌توانستیم آن را در محلی دیگر بسازیم و به میدان 17 شهریور منتقل کنیم و به این دلیل تندیس در محل میدان ساخته شده است.

در خاطرنشان کرد: در ساخت این تندیس تلاش شده است تا مصالح همخوان با معماری شوشتر استفاده شود و به این دلیل طراحی آن بسیار زمان برده و بسیار تخصصی است.

وی با اشاره به زمان‌بر شدن کار ساخت این تندیس افزود: اجرای این تندیس به دلیل قوس‌ها و آجرکاری‌های ویژه بسیار دشوار بود و به این دلیل پیدا کردن بنای تخصصی در این باره زمان‌بر بوده است.

مشکلات مالی شهرداری اصلی‌ترین دلیل بود

شهردار شوشتر اظهار داشت: مشکلات مالی شهرداری برای تامین اعتبار ساخت این تندیس اصلی‌ترین مشکل تعویق در اتمام این پروژه بوده است.

در افزود: در حال حاضر با پیمانکار این پروژه به توافقاتی رسیده‌ایم و قرار شده تا در اسرع وقت این تندیس به پایان برسد و پروژه تحویل داده شود.

ساخت و تندیس و سامان‌دهی میدان 17 شهریور شوشتر از سال 1389 آغاز شده است و تا کنون نیز ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار