شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
فرماندار بندر ماهشهر گفت:اگر چه در این شهرستان مجتمع های پتروشیمی فراوان در حال فعالیت است، نرخ بیکار و حاشیه نشینی در این شهرستان بالاست و 17 هزار بیکار در شهرستان وجود دارد.

منصور قمر روز پنجشنبه در دیدار حجت الله میرزایی معاون اقتصادی و برنامه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، با بیان میزان بالای حاشیه‌نشینی در این شهرستان نیز گفت:ماهشهر پس از اهواز، بالاترین میزان حاشیه‌نشینی خوزستان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان تدوین نظام‌نامه مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع در راستای شناسایی مناطق محروم و فقر‌زدایی، افزود:در سفر امروز معاون وزیر به شهرستان ماهشهر، برنامه‌های قابل‌توجهی در زمینه توسعه صنایع پایین‌دستی و میانی در نظر گرفته شد.

ویقمر ادامه داد:طی نشست‌هایی که در استانداری برگزار شد، طرح‌های مشارکتی در زمینه تولیدات صنایع پایین‌دستی از سوی حوزه سرمایه‌گذاری منطقه و شهرداری‌های شهرستان جمع‌بندی شد که با سفر رئیس بنیاد برکت به ماهشهر، این طرح‌ها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان ماهشهر با تجلیل از نگاه ویژه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر لزوم محرومیت‌زدایی از شهرستانف گفت:طی دو هفته آینده کارگروهی با محور مدیران وزارت و مدیران صنایع تشکیل شده و نظام‌نامه مسؤولیت اجتماعی صنایع تدوین شود.

قمر در پایان سخنانش با تاکید بر لزوم ارائه امکانات بیشتر به شهروندان ساکن در این منطقه نیز گفت:پس از حادثه آتش سوزی در مجتمع پروشیمی بوعلی، احداث بیمارستان سوانح و سوختگی و توسعه مراکز درمانی بیش از پیش احساس می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار