اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
مدیر جهاد کشاورزی آبادان خبر داد:
اجرای طرح مقام معظم رهبری در آبادان سبب تحول اساسی کشاورزی شهرستان و توسعه اشتغال خواهد شد
شوشان: مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: اجرای طرح مقام معظم رهبری در آبادان سبب تحول اساسی کشاورزی شهرستان و توسعه اشتغال خواهد شد.

جلسه توجیهی شبکه آبیاری و زهکشی نواحی عمرانی ko4  و ko5 در آبادان امروز با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مشاور پروژه طرح مقام معظم رهبری و گروه اجتماعی موسسه جهاد نصر در آبادان، دهیاران، شوراها و کشاورزان در روستای شلحه حاج حسین از منطقه عمرانی ko4 تشکیل شد.

دراین جلسه که در رابطه با توجیه و هماهنگی کشاورزان منطقه عمرانی ko4  و ko5 از پروژه طرح مقام معظم رهبری برگزارشده بود مدیر جهاد کشاورزی آبادان با اشاره به مشکل بی آبی این مناطق عمرانی و تلاش مدیریت در جهت رفع مشکل اظهار کرد: طرح مقام معظم رهبری در این مناطق باعث نجات نخیلات نیمه‌جان خواهد شد و در نتیجه افزایش سرانه تولید محصولات کشاورزی و درآمد خانوارها را شاهد خواهیم بود.

ناجی شهیب‌زاده اجرای این طرح در آبادان را سبب تحول اساسی کشاورزی شهرستان و توسعه اشتغال خواند و افزود: راه‌اندازی و شروع به فعالیت پیمانکار در این ناحیه با پیگیری‌های فراوان و تلاش‌های صورت گرفته به مرحله اجرا رسیده است و امیدواریم با شروع عملیات اجرایی در مناطق عمرانی و سرعت در اتمام پروژه در این نواحی شرایط کشاورزی نیز سیر صعودی طی کند و رضایت‌مندی بهره‌برداران را نیز به دنبال داشته باشد.
برچسب ها: جهاد نصر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار