اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
 هواداران تیم فوتبال نفت آبادان در حالی به تشویق سجاد مشکل پور مدافع سایپا دست زدند که شعارهایی علیه داور میدان سر دادند.

به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز دو تیم صنعت نفت و سایپا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت سایپا موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود به برتری برسد. تک گل این دیدار را علی زینالی در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

* صنعت‌نفت آبادان با ترکیب: حسن هوری، مسلم مجدمی (۷۵- سید میلاد موسوی)، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، رشید البی (۸۰- محمود داری زاده)، محمد پورمحمد، برونو اولیویرا، محمدزبیر نیک نفس، حکیم نصاری، دنی سانتویا (۶۲- حسین ساکی) و محمد شادکام بازی کرد.

* سایپا تهران نیز با ترکیب: حامد فلاح‌زاده، سعید لطفی، سیامک کورشی، سجاد مشکل‌پور (۸۲- جونیور لوپز)، امید خالدی، روزبه شاه علیدوست، علی زینالی (۸۸- علی شجاعی)، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، رضا جعفری و محمد سلطانی‌مهر (۷۹- علیرضا نقی‌زاده) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* رضا نوروزی مهاجم نفت آبادان که سابقه بازی در سایپا را داشته است، با توجه به حکم کمیته انضباطی اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد.

* رضا جبیره که هفته پیش گل سه امتیازی نفت آبادان مقابل سیاه جامگان را به ثمر رسانده بود، به‌علت مصدومیت نتوانست برای تیمش بازی کند اما حکیم نصاری و محمد شادکام که در بازی قبلی غیبت داشتند، به ترکیب تیم نفت بازگشته بودند.

* هواداران نفت آبادان قبل از شروع مسابقه اقدام به تشویق سجاد مشکل‌پور بازیکن خوزستانی تیم سایپا کردند. مشکل‌پور سابقه بازی در صنعت‌نفت را داشته است.

* پس از اخطاری که محسن ترکی در اواسط نیمه دوم به حسین بغلانی نشان داد، تماشاگران علیه داور میدان شعارهایی سر دادند.

* دنی سانتویا مهاجم کلمبیایی تیم صنعت‌نفت که برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و از سوی دست‌نشان تعویض شد.

* تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم تختی آبادان از سوی بلندگوی ورزشگاه ۴۵۰۰ نفر اعلام شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment ترکی بطور کل با توجه به سوابق قبلی با تیم صنعت نفت مشکل دارد . درواقع فدراسیون نشینها با توجه به نفوذ معنوی فرکی با انتخاب این داور و محروم کردن رضا نوروزی همه تلاش خود را برای خارج کردن شخص فرکی و نه تیم سایپا از بحران انجام دادن که اوج این [...] را ترکی داور مسابقه با پنالتی نگرفتن خطای هند و محرز بازیکن سایپا نشان داد . او با اینکار ضدیتش با آبادان را بنمایش گذاشت و همچنین ماموریتش برای پیروز شدن سایپا را انجام داد . خدا از سر اینگونه داوران ناعادل نگذرد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار