شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:اگرچه نبود تماشاگران در کیفیت بازی ما برابر استقلال خوزستان تاثیرگذاربود اما تیم ما مصمم برای کسب سه امتیاز به میدان رفت و با هوشیاری به هدف خود دست یافت.

 نعیم سعداوی عصر جمعه پس از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهارکرد: تیم ما در بازی با اصفهان با هوای بسیار سردتری نسبت به اهواز مواجه شد اما گرمای بازی سرما را تحت الشعاع قرار داد در حالی که دراین بازی فضای سردو بدون تماشاگر، سردی بازی را بر تن کادر فنی و بازیکنان تیم گذاشت.

وی افزود: دربی خوزستان به معنای واقعی خود بدون تماشاگرهیچ جذابیتی نداشت اما امید است که دیگر در بازی های آینده شاهد خالی بودن سکوهای ورزشگاه در چنین بازی های حساسی نباشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: هردوتیم در این بازی رقابت خوبی را به نمایش گذاشته و هریک به دنبال کسب سه امتیاز بودند و همین امر تا اندازه ای بازی را حساس کرده بود. وی بیان کرد: تیم استقلال خوزستان با وجود مشکلات مالی که دارد در این بازی با انگیزه به میدان آمد و همپای تیم ما صاحب موقعیت شد اما تیم ما بهتر از حریف از موقعیت به دست آمده استفاده کرد ونتیجه گرفت.

سعداوی تصریح کرد: سعی داریم روند امتیاز گیری را تا پایان فصل ادامه دهیم تا بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول به دست آوریم. وی ادامه داد: باشگاه فولاد نیز در برقراری آرامش در بین تیم ما نقش بسزایی داشته و امید است که این شرایط مطلوب، موفقیت های دیگری را نیز برای ما درپی داشته باشد.

دیدارتیم های استقلال خوزستلان و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر برگزار شد و تیم فولاد خوزستان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار