شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

حمیدرضا جلایی‌پور در نشستی که با عنوان «بررسی وضعیت نیرو های سیاسی جامعه پیش از انتخابات 96» در دفتر حزب اتحاد ملت شاخه استان البرز برگزار شد گفت: تندروها تمایل زیادی دارند تا منویات خود را در این موضوع اعمال کنند بنابراین با رئیس جمهور شدن روحانی، احساس نگرانی آنها در بحث جانشینی بیشتر می شود.

جلایی پور از تلاش این گروه برای عدم حضور روحانی در وهله اول گفت و توضیح داد: اگر روحانی در انتخابات حاضر نشود برای رد صلاحیت نیروهای اصلاح طلب نیز دستشان باز است و بنابراین بر روی این موضوع کار می کنند. وی ادامه داد: اما در صورت حضور روحانی برای انتخابات 96 باز هم برنامه دارند و تمایل دارند که وی رد صلاحیت شود همانطور که هاشمی و معین رد صلاحیت شدند. این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: گفته می شود حتی در سال 80 خاتمی را نیز رد صلاحیت کرده بودند اما تقاضا در جامعه آنقدر زیاد بود که با پیگیری مقامات بالاتر خاتمی به عرصه انتخابات بازگشت.

این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه دسته گل 88 را تندروها با اعلام رای آوردن احمدی نژاد آن هم ساعت 10 شب به آب دادند و نتوانستند آن را جمع کنند اعلام کرد: در شرایط فعلی دست تندروها برای چنین دسته گل به آب دادن‌هایی باز نیست. از همین رو تلاش خواهند کرد با برجسته کردن مشکلات اقتصادی و زیر سوال بردن برجام جلوی رای آوردن روحانی را بگیرند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار