اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۶۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
فولادگر نماینده اصفهان: مشکلات آب خوزستان ناشی از بی‌کفایتی مسؤولان قبلی این استان بوده است
نماینده اصفهان: مشکلات آب خوزستان ناشی از پروژه‌های انتقال آب نیست بلکه ناشی از بی‌کفایتی مسؤولان قبلی این استان است.


نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته است که  مشکلات آب خوزستان ناشی از پروژه‌های انتقال آب نیست بلکه ناشی از بی‌کفایتی مسؤولان قبلی این استان بوده است و ارتباطی با آب اصفهان ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آب خوزستان ناشی از پروژه‌های انتقال آب به اصفهان نیست بلکه ناشی از طولانی شدن حل مسائل آب شرب اهواز، آبادان، خرمشهر و بی‌کفایتی مسوؤلان قبلی این استان بوده است و ارتباطی با آب اصفهان ندارد.

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص پیگیری حقوق‌های نجومی اظهار کرد: در خصوص حقوق‌های نامتعارف فعلاً کمیسیون‌های 90، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها هرکدام یک گزارش داده‌اند که طرحی را در این رابط ارائه دادند تا قانون‌گذاری شود که به این طرح انتقاد بود.

وی افزود: بازگشت طرح‌ها در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حقوق‌های نجومی به این معنا نبود که مجلس شورای اسلامی این موضوع را حل نمی‌کند بلکه به دلیل این بود که گزارش‌ها ارائه شده در این رابط اصلاح شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وجود مشکل در حل شدن مسأله آب زاینده‌رود و تونل بهشت‌آباد تصریح کرد: مشکل اجرا در پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبار است.

وی تأکید کرد: ریشه وجود مشکلات در رابطه با آب در استان اصفهان ناشی از خشک‌سالی، طولانی شدن پروژه‌های انتقال آب، به هم خوردن رژیم حقوقی زاینده‌رود و برداشت‌های بی‌رویه از آب‌ها بوده است.

فولادگر در رابطه با تکمیل پروژه بهشت‌آباد و مخالفت اخیر استان خوزستان برای انتقال ندادن آب به زاینده‌رود، اضافه کرد: در استان خوزستان در سرشاخه‌های کارون آب‌ زیادی وجود دارد که درصد ناچیزی از آن قرار است در پروژه بهشت‌آباد انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 20 میلیارد مکعب در سرشاخه‌های کارون آب وجود دارد که عمدتاً در دشت خوزستان سرازیر می‌شوند، ادامه داد: پروژه بهشت‌آباد قرار است کمتر از یک میلیارد مترمکعب از این آب را انتقال دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از یک میلیارد مترمکعب آبی که قرار است انتقال پیدا کند، 250 میلیون مترمکعب را محیط‌زیست خوزستان نگه داشته‌، 170 میلیون مترمکعب آن قرار شده تا به استان چهارمحال و بختیاری داده شود و تنها 580 میلیون مترمکعب آن قرار است به سه استان اصفهان، یزد و کرمان به صورت خط لوله انتقال داده شود.

وی تأکید کرد: این تعداد آماری که اعلام شد در مقابل کل سرشاخه‌های آبی زاگرس و کارون عدد ناچیزی است اما این دلیلی نمی‌شود که مشکلات استان خوزستان حل نشود.

فولادگر در ادامه عنوان کرد: قطعاً باید حل مشکلات آب خوزستان در اولویت قرار داشته باشد اما مشکلات آب استان خوزستان ناشی از این انتقال آبی که قرار است به صورت حوزه‌ای انجام شود و پروژه‌هایی از این دست نیست.

وی اظهار کرد: مشکلات آب خوزستان ناشی از این پروژه‌ها نیست بلکه ناشی از طولانی شدن حل مسائل آب شرب اهواز، آبادان، خرمشهر و بی‌کفایتی مسؤولان قبلی این استان بوده است و ارتباطی با آب اصفهان ندارد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment نماینده اصفهان: مشکلات آب خوزستان ناشی از پروژه‌های انتقال آب نیست بلکه ناشی از بی‌کفایتی مسؤولان قبلی این استان است.

مسئولان قبلی صرفا جهت اطلاع
اینقدر به یانها بها دادید که بی کفایت خطابتان کردند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment اصلا نماینده ی اصفهان خودش هم متوجه شد چی میگه! به قول خود نماینده ی اصفهان برداشت آب بی رویه ی از زاینده رود اینچنین خشک شده پس شما اصفهانی ها هم درایت نداشتید در مصرف آب .
جناب نماینده ی اصفهان از زمانی که اصفهان از آب های سرچشمه ی کارون [...]خوزستان دچار خشکسالی و بدی آب شرب شد من سن زیادی ندارم ولی 15 سال پیش کارون را دیدم واین را میدانم طبیعت کم کم تخریب میشود نه یهو در طول ده و پانزده سال کارون خزوشان و ترسناک یهویی تبدیل به جوی آب شد وابهتی دیگر ندر کارون می بینیم این نشان از دستکاری انسانها در طبیعت است
کارونی که قرنها خروشان و پرآب بوده کارونی که قابل کشتیرانی بوده که سپس سد زدند کم کم از کشتیرانی تبدیل به قایق رانی شد با این وجود که سد زدند در زمان پر آبی کارون وقتی طغیان میکرد نصف شهر به زیر آب میرفت چگونه است از وقتی که تونل یک دو ... را زدند کم کم کارون دیگر جوی آبی شد!؟ حصر کردن آب پشت سدها نتوانست کارون را نابود کند اما شما کویر نشینان تیر خلاص و نابودی کارون را زدید و گردوخاک را برای خوزستانییها به ارمغان آوردید
نماینده ی اصفهان خیلی سوادتان راجب محیط زیست پایینه لطفا در این حوزه صحبتی نکنید چون مورد تمسخر قرار میگیرید
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment فولادگر تو كه تخصص ات مهندسي صنايع و از معلم مثل تو اينگونه حرف زدن بعيد است . اگر تخصص يا مديريت داشتي اينگونه صحبت كن . تو به فكر رونق استان خودتي بيشتر صنعتي بشه . دور بعدي هم بتوني راي بياري .
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment آقای فولادگر بی کفایت شما هستید و تمام مسئولین لابی گر [...]که مثل [...]روی منابع کشور نظر دارید.
comment
سپهسالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment باسلام
اي مسولان خوزستان مستندا پاسخ آقاي فولادگر
رو مي تونيد بدين ايشون همه رو بلا استثناءبه چالش كشيده وبه مبارزه دعوت كرده ازحيثيت خودتون دفاع كنيد.
درغيراين صورت حرف ايشون به كرسي ميشينه واين مصيبت عظمايي خواهدبود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار