شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰

14 محصول واحدهای تولیدی و صنفی در خوزستان توقیف شد .

مسوول حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان گفت : این محصولات به علت مغایرت با استانداردهای ملی و نداشتن علامت استاندارد اجباری توقیف و جمع آوری شدند.

خانم مرضیه دهدشتی زاده افزود : از جمله این محصولات می توان به شیر آلات بهداشتی و ساختمانی با نام های تجارتی واران ، الماس ، شیده ، آبرو ، مهتاب ، پارسه ، شن ، ماسه شکسته ، سبزی خرد کن با نام تجاری پاتریس ، یخچال فریزر با نام تجاری بلر، یخچال سردخانه دار و عایق رطوبتی با نام تجاری پتروبام دلیجان اشاره کرد.

مسوول حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان گفت : این کالاها از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده که طبق ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران ، هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالایی اجباری اعلام شود پس از انقضای مهلت های مقرر ، تولید ، تمرکز ، توزیع و فروش این گونه کالاها با کیفیت پایین تر از استاندارد ملی و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است و خاطیان به حکم محاکم صالحه محکوم می شوند.

وی به همشهریان و هم استانی ها توصیه کرد هنگام خرید هر محصولی به تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، نشان استاندارد و سالم بودن آن توجه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار