شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان طی حکمی فرزانه فیلی را به سمت معاون اداری مالی این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرزانه فیلی کارشناس ارشد رشته روانشناسی بالینی است و پس از عبدالامیر افضل زاده معاون اداری مالی کانون که در سال 1386 بازنشسته شد این سمت را به عهده گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در ابلاغ معاون جدید اداری مالی آورده است: "با عنایت به دانش، تعهد و تجربیات ارزنده، در مدت سرپرستی و تعامل خوب شما در محیط کار، به‌موجب این حکم به‌عنوان معاون اداری مالی تعیین و منصوب می‌شوید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمدالله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه‌ی همکاران ارجمند در به ثمر رسیدن اهداف کانون موفق باشید. ضروری است با سرلوحه قرار دادن راهبردی مدیرعامل، توکل و تلاش در انجام امور محوله و با به‌کارگیری تمام امکانات و منابع در اختیار، به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته‌اید مجدانه کوشش نمایید."

فرزانه فیلی 28 سال سابقه خدمت در کانون دارد و در طول خدمت خود در این نهاد فرهنگی سمت‌هایی مانند مربی امور فرهنگی رامهرمز و اهواز، مربی مسئول امور فرهنگی در اهواز، دزفول و رامهرمز، کارشناس امور فرهنگی، داوری جشنواره نمایش عروسکی کشوری و سرپرستی معاونت اداری مالی کانون استان به چشم می‌خورد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار