شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۲

دومین جشنواره استانی غذاهای ایرانی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در سالن کانون مرکز شماره یک اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، کارشناسان، مربیان اهواز و پرسنل اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فصل بهار را با برگزاری دومین جشنواره غذاهای ایرانی آغاز کردند.

در این جشنواره یک روزه که با هدف ترویج فرهنگ صحیح تغذیه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و با حضور برخی اعضای مراکز کانون پرورش فکری اهواز برگزار شد، 18 نفر از کارشناسان، مربیان و پرسنل کانون شرکت داشتند و 21 نوع از غذاهای ایرانی را ارائه کردند. در پایان این جشنواره اعضای هیئت داوران متشکل از خانم‌ها اوراضی زاده، پاپهن و قنواتی سه آشپز برگزیده معرفی  و تجلیل شدند.

مرجان نوروزی مربی هنری کانون مرکز مجتمع اهواز، جهان گل محمدی و زهرا سید جلالی توانستند به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شوند.

در همین حال به سه برنده اصلی این جشنواره جوایز نفیس و به تمام شرکت کنندگان نیز هدایایی از سوی مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اهدا شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از ۳۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند و برگزاری این جشنواره در هفته سلامت در کنار برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی، بخشی از برنامه‌های کانون استان خوزستان در حوزه سلامت کودکان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار