اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
شوشان: شانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان در بخش تامین منابع مالی بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام و دارای پیشرفت فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در این جلسه که با حضور استاندار خوزستان تشکیل شد مهندس سید نوراله حسن زاده رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در این جلسه ضمن تشریح عملکرد بانکهای عامل تصریح کرد: تاکنون تعداد 694 طرح صنعتی از طریق سامانه بهین یاب احصا و در کمیته کارشناسی تعداد 499 طرح حائز شرایط اولیه بررسی، شناخته شده و پس از تصویب در کارگروه ستاد تسهیل استانی به بانکهای عامل جهت تکمیل پرونده و بررسی ارسال شده است.


مهندس حسن زاده افزود: از این تعداد 387 طرح با حجم درخواست 5360 میلیارد ریال و 111 طرح دارای پیشرفت فیزیکی با حجم درخواست تسهیلات2379 میلیارد ریال را شامل می شود که از این تعداد پرونده متقاضی ارسالی به بانکهای عامل استان تاکنون 108 طرح صنعتی توانسته اند در بخش صنعت از این تسهیلات به مبلغ تقریبی 1700 میلیارد ریال بهره مند شوند. 

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح ها  88 طرح سرمایه در گردش و 20 طرح سرمایه ثابت می باشند تصریح کرد : به ترتیب بانکهای ملت، صنعت ، معدن تجارت و ملی دارای بیشترین حجم پرداخت می باشند. 

گفتنی است : تاکید و توجه بیشتر بانکها به تسریع در بررسی و پرداخت تسهیلات با توجه به ماههای پایانی سال بمنظور تامین نقدینگی و تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام جهت حفظ اشتغال و افزایش تولیدات استانی از نکات مهم مطروحه در این جلسه بود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار