اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
در بازدید معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فولاد اکسین:
معاون وزیر تعاون کار  رفاه و تامین اجتماعی؛ سخت کوشی، تعهد و برنامه ریزی شرکت فولاد اکسین را باعث ایجاد جهشی بزرگ در اقتصاد ملی دانست و افزود: شرکت فولاد اکسین نمونه مسجلی از اقتصاد مقاومتی است. شرکت فولاد اکسین حلقه اصلی دومینویی است که در صورت موفق نبودن او سایر حلقه های روال عادی نخواهند داشت.


دکتر حجت اله میرزایی افزود:  شرکت های فولاد مکمل سایر بنگاه ها هستند بنابراین اگر روند رو به رشد و توسعه ای نداشته باشند سایر بنگاه های مربوطه نیز نمی توانند فعالیت های خود را انجام دهند و با توجه به بدهی هایی که دارند  مسئله ای آن ها تبدیل به  یک موضوع امنیتی و اجتماعی می شود. 

 معاون وزیر کار  رفاه و تامین اجتماعی عنوان کرد:  خط تولید و پیشرفت هایی که در این بنگاه هست  و همچنین نیروی انسانی متخصص  و تعهد کاری بالایی که دارد ، نه تنها فولاد اکسین را به یک بنگاه نمونه  با ظرفیت بالای تولید بدل می کند، بلکه کمک می کند زنجیره ارزش طولانی  صنعت فولاد و صنایع فلزی وابسته ایجاد شود.

 وی در خصوص تولیدات انجام شده فولادی گفت: اکنون در حال وارد کردن محصولاتی هستیم که در داخل کشور تولید نمی شود. فولاد اکسین بخش بزرگی از نیاز های خود را با واردات تامین می کند زیرا تولیدی در کشور در خصوص این نیازها انجام نمی شود.

دکتر میرزایی در رابطه با سفر دو روزه خود عنوان کرد: در این دو روز سفر خود از بنگاه های بزرگ فولاد اهواز و فولاد اکسین بازدید کردیم و گفت و گوهایی در خصوص توسعه های شرکت هایی خود را انجام داده ایم. 


معاون وزیر کار رفاه اجتماعی در خصوص تفاهم نامه با فنی حرفه ای گفت: این تفاهم نامه گویای توانمند سازی نیروی انسانی است یعنی ایجاد یک مرکز فنی حرفه ای در کنار یک بنگاه تولیدی فعال و با فناوری بالا که می تواند افراد را آموزش دهد  و برای ورود به بازار کار آماده کند . این آموزش قابل مقایسه با آموزش های دانشگاهی نیست بلکه موثر تر از  سایر آموزش ها است.

در ابتدای جلسه مهندس محمودپور مدیر عامل شرکت پس از عرض خیر مقدم گویی به معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه، گفت: فولاد اکسین بدنبال این است تا میزان تولید خود را به میزان ظرفیت اسمی و حتی بالاتر برساند و نرخ بازدهی خود را افزایش دهد. 

وی با اشاره به تولید انبوه ورق های API محیط ترش در فولاد اکسین، آنرا منحصر به معدود کشورهایی در جهان دانست و تامین مواد اولیه مورد نیاز و حمایت از احداث طرح فولاد سازی این شرکت را بعنوان دو درخواست اصلی از معاون اقتصادی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سایر سهامداران شرکت اعلام نمود.

در حاشیه بازدید معاون وزیر از فولاد اکسین با حضور معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای استان، پروانه تاسیس مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت فولاد اکسین تقدیم مدیر عامل شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار