اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
معاون استاندار خوزستان در گفتگو با شوشان :
عالمی نیسی معاون استاندار خوزستان موضع گیری نمایندگان خوزستان را در حوزه انتقال آب در تقابل با استاندار ندانست...


شوشان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان در گفت و گو‌ با شوشان گفت: همه مردم و مسئولین خوزستان از جمله استاندار و‌ نمایندگان دولت هم صدا هستند تا انتقال آب از سرشاخه های کارون برای کشاورزی انجام نشود. 

 به گزارش شوشان ، جمال عالمی نیسی افزود: رییس جمهور نیز در سفری که به خوزستان داشت تاکید کرد که انتقال آب فقط برای تامین آب شرب صورت می پذیرد و اگر غیر از این باشد همگی مسئولین و‌ نمایندگان همصدا با مردم به این مسئله اعتراض می کنند و در این خصوص همه یک حرف و نظر دارند.

عالمی نیسی همچنین تاکید کرد: انتقال آب شرب نیز فقط در حد نیاز و به همان مقداری باید باشد که شورای عالی آب تصویب کرده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «رفتار نمایندگان خوزستان در قطع سخنان رییس جمهور در مجلس را چگونه ارزیابی می کنید»، پاسخ داد: این سوال را باید از خود نمایندگان پرسید که آیا این حرکت درست است یا درست نیست.

عالمی نیسی در عین حال موضع گیری نمایندگان خوزستان را در حوزه انتقال آب در تقابل با استاندار ندانست و گفت: در آخرین جلسه ای که مجمع نمایندگان در دو روز پیش برگزار کرد هیچ تقابلی در این خصوص بین نمایندگان و استاندار دیده نشد ‌. ممکن است نگاه به این مسئله از منظر نمایندگان مجلس و‌ نماینده عالی دولت فرق داشته باشد ولی در آن جلسه همه نظر واحدی داشتند و بر انتقال آب صرفا بر اساس مصوبه شورای عالی آب کشور و برای مصارف شرب تاکید داشتند.

عالمی نیسی در عین حال در خصوص آنچه که «نامه محرمانه رییس جمهور در موضوع انتقال آب مطرح شده است»، پاسخی نداد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
comment
0
0
comment چرا عالمی نیسی در زمینه ی نامه ی محرمانه ی انتقال آب پاسخی نداد؟! نمایندگان مجلس نباید به مردم [...]کنند نباید [...]شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار