شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
سیدخلف موسوی در جمع مدیران نواحی خدمات شهری:
شوشان: مراسم تجلیل از رتبه های برتر مدیران نواحی و خدمات شهری مناطق شهرداری اهواز براساس گزارشات سامانه 137 با حضور شهردار اهواز، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید خلف موسوی ضمن تشکر از زحمات مدیران نواحی مناطق، به اهمیت حوزه خدمات شهری اشاره کرد وگفت: یکی از مطالبات روزمره و به حق شهروندان که انتظار دارند به موقع و به خوبی انجام شود، حوزه خدمات شهری شامل رفت و روب، فضای سبز و غیره است که مدیران نواحی در سنگر اول انجام این خدمات هستند و به عبارتی صف اول خدمات رسانی به شهروندان را مدیران نواحی تشکیل می دهند.


وی با تاکید بر اینکه وظایف مدیران نواحی صرفاً در جمع آوری زباله خلاصه نمی شود افزود: کنترل و رسیدگی به مسایل مهم دیگری همچون سد معبر، رفت و روب و تخلفات ساختمانی نیز از جمله وظایف مدیران نواحی است. اگر ما به مدیر ناحیه توجه داشته باشیم،شاهد پیشرفت خوبی در حوزه ی خدمات شهری خواهیم بود زیرا اساس کار شهرداری بر مدیران نواحی استوار است. در نتیجه باید زمینه ی ترقی مدیران نواحی در سیستم فراهم شود.

سیدخلف موسوی همچنین خطاب به مدیران نواحی و با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط ضعف نواحی و برنامه ریزی لازم جهت رفع این مشکلات اظهار داشت: نباید فعالیت خود را در امور روزمره خلاصه کنید. باید مسایلی از قبیل تخلفات ساخت و ساز، تصرفات غیرقانونی و غیره در صورت برطرف نشدن، به اجراییات و معاون خدمات شهری گزارش گردد تا مشخص شود سهل انگاری از جانب چه کسی است.

وی تاکید کرد: من مطمئن هستم اگر مدیران نواحی به موقع به مسایل ناحیه ی خود رسیدگی کنند، شهر اهواز از نظر زیبایی و فضای سبز متحول می شود.

شهردار اهواز در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین انگیزه ما باید خدمت رسانی به مردم باشد خاطرنشان کرد: باید به دغدغه های معیشتی و حقوق و مزایای این قشر زحمتکش رسیدگی کنیم، در عین حال نیز توقع کار خوب را داریم و در همین راستا این ارزیابی ها هر سه ماه و شش ماه از سوی مدیریت سامانه 137 و سازمان پارکها صورت می گیرد تا از نفرات برتر تقدیر و نقاط ضعف این حوزه را برطرف کنیم. البته این تقدیر به معنی نادیده گرفتن زحمات سایر پرسنل نیست.


وی همچنین به سرکشی های مکرر و روزمره ی خود در سطح شهر اشاره کرد و گفت: باید جهت زیبایی و پاکسازی خیابانهای مرکز شهر و بازارها دقت ویژه ای اعمال شود. زیرا این مکانها مورد توجه و مراجعه مکرر شهروندان هستند. با توجه به هوای مناسب شهر اهواز در این مقطع و اینکه تردد مردم در سطح شهر و پارکها زیاد است،لازم است توجه ویژه ای به روشنایی ها و امکانات پارکهای مرکزی و محلات اعمال شود و کوتاهی صورت گرفته نیز در این امور به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

موسوی بر لزوم برخورد مناسب نیروهای شهرداری با شهروندان تاکید کرد و گفت: نیروهای شهرداری خادم مردم هستند و همه ی ما باید با برخورد و عملکردمان این موضوع را به شهروندان اثبات کرده و این احساس نیز در میان مردم بوجود بیاید.

شهردار اهواز با اشاره به احتمال شرایط بحرانی در هنگام بارندگی ها و غیره گفت: در این مواقع مدیران نواحی باید به همراه پرسنل خود با لباس کار در صحنه حضور داشته و در کنار مردم باشند.

وی خطاب به مدیران نواحی شهرداری و پرسنل آن گفت:گاهی در گفتگوهایی که با شهروندان داریم از عملکرد مدیر ناحیه، منطقه و سایر پرسنل شهرداری قدردانی می کنند که این باعث خوشحالی من است. اگر مدیر ناحیه با شهروندان درست برخورد کند، مردم از شهرداری راضی خواهند بود و باید این مسیر خدمت صادقانه را ادامه دهید.


در ادامه ی این جلسه مدیر سامانه 137 شهرداری اهواز نیز طی گزارشی عملکرد نواحی شهرداری را در پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای مردمی تشریح کرد که براساس آن طی شش ماهه گذشته منطقه هفت رتبه اول و مناطق هشت و سه به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در این جلسه از منوچهر جابرزاده، مسئول امور نواحی منطقه هشت به عنوان رتبه ی برتر مسئول امور نواحی مناطق هشتگانه، بهزاد کمری مسئول فضای سبز منطقه شش به عنوان رتبه ی برتر مسئول فضای سبز مناطق هشتگانه، مهدی منصوری مسئول ناحیه 1منطقه هشت رتبه ی برتر در میان نواحی 32 گانه بهرام قربانی مسئول ناحیه 3 منطقه هفت رتبه ی دوم در میان نواحی 32 گانه و جافر نجاتی راد معاون خدمات شهری منطقه پنج برای بیشترین سرعت رشد رضایت شهروندی تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها: شهرداری ، موسوی ، اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment اقای شوشان ! تروریستها ی ضد مقاومت شدند مخالفان اسد ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار