شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افتتاح و بهره برداری 13 پروژه عمرانی این شرکت در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

سید کمال موسوی اظهار کرد: این پروژه ها شامل 10 پروژه عام المنفعه و سه پروژه شرکتی هستند که با هزینه ای افزون بر 197 میلیارد ریال از سوی این شرکت اجرا شده اند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه و بهره برداری رسمی از این پروژه ها پس ازهماهنگی با مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مسئولان ذیربط در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در بحث پروژه های عام المنفعه صنعت نفت می توان به پل بزرگ هشت بنگله که با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث و تکمیل آن معضل چند دهه ای ترافیک و تردد خودروها را در منطقه پرتردد هشت بنگله  برطرف خواهد ساخت، کتابخانه عمومی شهر لالی با هزینه 6.8 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی افزود: خرید و راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا با اعتبار تقریبی پنج میلیارد ریال به منظور بررسی واندازه گیری میزان آلاینده های سازند آسماری، احداث سالن چند منظوره جانبازان و معلولین با هزینه ی 17.6 میلیارد ریال که سرانه فضاهای ورزشی را به میزان چشمگیری افزایش داده و مشکلات ورزشی و تفریحی این قشر ایثارگر را برطرف می سازد و همچنین بهسازی سیمای شهری با هزینه 21 میلیارد ریال در مناطق باغ ملی، نفتون، مصلی نماز جمعه، سه راهی مالکریم و همچنین ایمن سازی و بهسازی جاده ارتباطی دو راهی لالی تا پرچک با اعتبار 24 میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی قابل افتتاح این شرکت  هستند.

موسوی عنوان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی نفتون با اعتبار 33 میلیارد ریال، مسجد مرکزی کوی المهدی (عج) با هزینه ی 15.5 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آنها در مراحل پایانی بوده و در آستانه بهره برداری قرار دارند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص پروژه های شرکتی نیز گفت: احداث ساختمان اداره ایمنی و آتش نشانی با هزینه 6.4میلیارد ریال و همچنین بهسازی و تعمیر مهمانسرای 16 اتاقه نفت با هزینه 2.4 میلیارد ریال از جمله پروژه های انجام شده درون شرکتی  هستند که عملیات آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: احداث ساختمان ادارات حراست و آموزش با اعتبار 16.5 میلیارد ریال و تعمیر و بهسازی حسینیه بخش عنبر با اعتبار 2.3 میلیارد ریال که با هدف ایجاد فضای مناسب مذهبی برای انجام فرائض دینی و مراسمات مذهبی در این بخش محروم از دیگر پروژه های این صنعت به شمار می روند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار